0

آرایش متناسب با رنگ سال 2023؛ معرفی ترند‌ها و میکاپ‌های زیبا


همیشه قبل از آغاز سال نو میلادی، شرکت پنتون با توجه به حال و حسی که مردم دنیا تجربه می‌کنند، رنگ سال را انتخاب می‌کند. بعد از انتخاب رنگ سال 2023 اغلب طراحان مد و دکوراتیو‌ها با الهام از این رنگ، طرح‌های خود را ارائه می‌کنند. رنگ سال 2023 روی رنگبندی آرایش نیز تاثیر گذاشته و بسیاری از افراد برای اینکه با مد پیش بروند، میکاپ خود را متناسب با این رنگ تنظیم می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید مطابق ترند روز میکاپ کنید در ادامه همراه باشید تا با رنگ سال 2023 و آرایش متناسب با آن آشنا شوید. 

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟ معرفی رنگ سال ۱۴۰۲ 

شرکت پنتون رنگ سال 2023 را viva magenta یا قرمز آتشین با رگه‌هایی ظریف از زرشکی انتخاب کرده است. اما چه شده که بعد از رنگ‌هایی مثل بنفش، زرد و خاکستری شرکت پنتون در بیست و سومین سال انتخاب رنگ سالانه به سراغ چنین رنگ جسورانه‌ای رفته است؟ به عقیده Leatrice Eiseman مدیر اجرایی شرکت پنتون رنگ سال 2023 ویوا مجنتا مفهومی از قدرت قاطعانه را نشان داده و در عین حال نشاط را ببیننده القا می‌کند. یکی از عناصر اصلی و الهام‌بخش برای انتخاب رنگ قرمز ویوا مجنتا به عنوان رنگ سال 2023، طبیعت بوده است. 
به عقیده برخی از افراد رنگ سال 2023 در اصل تعادلی بین رنگ‌های سرد و گرم ایجاد می‌کند. Leatrice Eiseman مدیر اجرایی شرکت پنتون می‌گوید: رنگ 2023 بسیار شاد است و خوش‌بینی و امیدواری را به شما القا می‌کند؛ این رنگ بسیار جسورانه بوده و هرشخصی با روحیه سرکش و خوشحال از آن استقبال می‌کند. 

معرفی بهترین ترند‌های آرایشی با رنگ سال 2023 

با آمدن سال جدید و تغییر فصل‌، اغلب مردم هم دوست دارند ظاهر و استایل خود را عوض کنند. از رنگ مو گرفته تا مد، رنگ سال 2023 روی همه این چالش‌ها تاثیر گذاشته و می‌تواند ظاهر افراد را زیبا‌تر و جسور‌تر نشان دهد. در ادامه شما را با برخی از ترند‌های متناسب با سال 2023 آشنا خواهیم کرد:

آرایش ساده و ملایم با رنگ سال 2023

در فشن‌شو‌هایی که طراحان به مناسبت آمدن کریسمس برگزار کرده‌اند، سوپر مدل‌ها با آرایشی بسیار ساده و ملایم حضور داشته‌اند. گریمور‌ها، زیبایی طبیعی و نچرال این سوپرمدل‌ها را فقط با کمی رژ گونه به رنگ ‌ویوا مجنتا برجسته‌تر نشان داده بودند. برای اینکار باید ابتدا با برس، مقداری از رژگونه صورتی چرک را روی پشت دست خود تست کنید. بعد از زیر‌سازی آرایش، مقدار کمی از رژ گونه را به صورت محو روی گونه‌های خود بکشید. توجه داشته باشید که امسال دیگر، خبری از رژگونه‌های پررنگ و غلیظ نیست و پوست صورت شما باید بسیار طبیعی و گلگون جلوه کند.  

معرفی جدید‌ترین مد ابرو بین سلبریتی‌ها

بسیاری از افراد شناخته‌شده دنیای مد مثل کندال جنر، خواهران حدید، لیزو، مدونا و جولیا فاکس در طول سال 2022 با ابرو‌هایی بی‌رنگ و سفید دیده شده‌ و با اعتماد به نفس جلوی دوربین عکاسان ایستادند. گرچه این ترند بسیار بحث‌بر‌انگیز و چالشی است اما خیلی‌ها، ترجیح دادند آن را امتحان کنند. اگر شما هم بین ابرو‌های بی‌رنگ و مشکی، دودل هستید می‌توانید یک کار ساده انجام دهید. یک کانسیلر متناسب با پوست خود برداشته و آن را روی ابرو خود بکشید تا رنگ پوستتان شود. با اینکار بدون اینکه ریسک بی‌رنگ کردن ابرو را به جان بخرید، می‌فهمید که آیا ابرو بی‌رنگ به شما می‌آید یا نه؟

سایه چشم متالیک با رنگ سال ۱۴۰۲

سال 2023 در دنیای میکاپ، سال سایه چشم متالیک خواهد بود. برند‌های آرایشی معروفی در اواخر سال 2022 طیف رنگی متفاوتی از سایه‌های متالیک را به بازار عرضه کردند؛ همچنین برند Chloe در میکاپ بسیاری از سوپرمدل‌های خود از سایه چشم متالیک استفاده کرده است. نیک لوژان میکاپ آرتیست معروف درباره این ترند جذاب می‌گوید، بعد از زیرسازی آرایش و کامل کردن میکاپ ابرو، با نوک انگشتان خود به سایه متالیک زده و آنرا پشت پلک بکشید. توجه داشته باشید که برای زدن سایه متالیک، انگشت‌ها بهترین ابزار به شما می‌روند. سایه متالیک رنگ سال 2023 (ویوا مجنتا) را از مرکز خط مژه بالایی به سمت بیرون بکشید تا چروک‌های اطراف چشم را پنهان کنید. 

رژ لبی کلاسیک با رنگ سال 2023 

با اعلام شدن رنگ ویوا مجنتا یا قرمز پرشین به عنوان رنگ سال 2023، دنیای لوازم آرایشی و میکاپ نیز زیر و رو شد. رژ لب نود و کمرنگی که در سال‌های گذشته بسیار ترند و محبوب بودند، دوباره جای خود را به رژ‌های قرمز و جگری کلاسیک و محبوب گذشته‌های دور دادند. 
لب‌های قرمز و پررنگ همیشه جزو اصلی یک آرایش کلاسیک باقی می‌مانند؛ قرمز پرشین یک رنگ جذاب و منحصر‌به‌فرد برای هر رنگ پوستی است. طبیعی است که در سال 2023 یا 1402 میکاپ‌هایی با لب‌هایی قرمز و مرجانی براق را بیشتر ببینیم.  


بازگشت آرایش گرانج به سال جدید

سبک گرانج در دهه 80 میلادی و به لطف کرت کوبین ایجاد شد؛ ظاهری به شدت غیررسمی و کمی شلخته که بسیار بین دختران جوان محبوب شد. حالاکه ترند‌های دهه 90 با انتخاب رنگ viva magenta به عنوان رنگ سال جدید دوباره برگشته‌اند، این مدل آرایش نیز بسیار محبوب شده است. پوست رنگ پریده، چشم دودی و لب‌های تیره و قرمز برخی از عناصر اصلی این سبک آرایشی محسوب می‌شوند. در این سبک آرایش حتی افراد مبتدی و تازه‌کار نیز قادر خواهند بود، میکاپی زیبا و جذاب برای خود بسازند. برای میکاپ به سبک گرانج باید به سراغ سایه‌های مات دودی و تیره بروید، چرا که آن‌ها هماهنگی بیشتری با رژ قرمز آتشین viva magenta خواهند داشت. 

یک آرایش جذاب با ژل ابرو 

در سال جدید، ابرو‌های لیفت شده نقش مهمی را در آراستگی صورت دارند؛ در این چند سال اخیر ابرو‌های نازک و کمرنگ جای خود را به ابروانی ضخیم و پهن دادند. اغلب اشخاص دوست دارند که برای برجسته‌تر کردن ابرو‌های خود و پر کردن قسمت‌های پراکنده و ریخته از این محصول استفاده کنند. ژل ابرو بهترین دوست شما برای آرایش و آراستگی ابرو خواهد بود. این محصول ابرو را به سمت بالا برده و فرم آن را ثابت نگه می‌دارد. پس اگر می‌خواهید آرایش چشمی گیرا‌تر و صورتی خاص‌تر داشته باشید، ژل ابرو را به لوازم آرایشی خود اضافه کنید. 

چگونه میکاپی حرفه‌ای و جذاب با رنگ سال 2023 داشته باشیم؟ 

پنتون رنگ سال 2023 را قدرتمند و توانمند توصیف کرده است؛ برای ست کردن این رنگ خاص و منحصر‌به‌فرد باید از لوازم آرایشی اصل و با کیفیت استفاده کنید. استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی مرغوب، نتیجه میکاپ را بسیار خاص و متفاوت کرده و به پوست شما آسیبی نمی‌رساند.  
 

برچسب ها:
دیدگاه شما چیست؟







0