0

بهترین ماسک مو برای موهای خشک و آسیب دیده+ویدئو نقد و بررسی


موهای خشک و آسیب دیده را هم می‌توان درمان کرد اما به شرطی که با بهترین ماسک مو داخل حمام آن‌ها را ترمیم و تغذیه کنید. اگر چند وقتی است که مو‌های شما هم زبر، وز یا خشک و چند‌شاخه شده این مقاله برای شماست چرا که می‌خواهیم به معرفی بهترین مدل‌ها برای رفع خشکی و شکنندگی موها بپردازیم. 

بهترین ماسک مو چیست؟ 

ماسک مو چیست و چه ویژگی دارد؟ تعریف هر فرد از بهترین ماسک مو بر اساس نیاز آن‌ها متفاوت است. برای مثال فردی که موهای خشک و آسیب دیده دارد باید از بهترین ماسک مو داخل حمام برای نرم‌کنندگی استفاده کند. در حالی که اگر شخص مو‌هایی فر یا مجعد داشته باشد، بهترین ماسک مدلی است که حالت موها را به بهترین شکل حفظ کند.
در نتیجه براساس نیاز‌ها و انتظاری که افراد مختلف از انواع ماسک مو دارند، می‌توانیم پرسش بهترین ماسک مو چیست را پاسخ داده و بگوئیم بهترین ماسک مو باید نیازهای موهای را رفع کند. 

ماسک مو برای موهای خشک و رنگ شده

بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده مدل ایرانی

ماسک‌های ایرانی بر اساس جنس مو ایرانیان و آب‌وهوای کشور تولید می‌شوند، به همین دلیل به بهترین شکل ممکن نیاز ما را برطرف می‌کنند. از این رو در این قسمت بهترین ماسک مو برای داخل حمام و بعد از حمام را از برندهای ایرانی معرفی می‌کنیم: 

معرفی بهترین ماسک مو ایرانی از برند شون

اگر در زمان خرید بهترین ماسک مو داخل حمام علاوه‌بر کیفیت و ترکیبات محصول به قیمت هم اهمیت می‌دهید، حتماً ماسک مو شون را در نظر بگیرید. محصولات مراقبت از مو برند ایرانی شون تنوع بالایی دارند و برای انواع موها به خصوص موهای آسیب دیده طراحی شده‌اند. 
اگر موهای بلندی دارید، حجم زیادی از ماسک مو را لازم خواهید داشت. با قیمت‌های مقرون به صرفه برند شون می‌توانید به آسانی ماسک مخصوص خود را مجددا خریداری کنید. از محصولات شون که به عنوان بهترین ماسک مو برای موهای وز، خشک و آسیب دیده پیشنهاد می‌کنیم، این موارد هستند:

ماسک مو میوه‌ای شون؛ بهترین ماسک مو ایرانی

  1. ماسک مو شون میوه‌ای همانطور که از نام آن پیداست شامل ترکیبات طبیعی مثل عصاره‌ میوه‌های قرمز بوده که مو را ویتامینه می‌کنند.  
  2. گلیسیرین موجود در ماسک میوه‌ای شون، موها را آب‌رسانی می‌کند.
  3. این مدل از ماسک مو ایرانی شون برای انواع موها از جمله موهای خشک مناسب است.
  4. در دو مدل ماسک موی شون کاسه ای و تیوپی عرضه شده و می‌توانید بسته به نیاز خود انتخاب کنید. 
  5. این بهترین ماسک نیازمند آبکشی برای موهای رنگ شده هم پیشنهاد می‌شود. 

ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه

ماسک مو جینسینگ شون؛ بهترین ماسک مو داخل حمام ایرانی

  1. ماسک مو شون ایرانی به عنوان بهترین ماسک مو داخل حمام ایرانی برای آسیب‌دیدگی شدید موها تولید شده است.
  2. شما می‌توانید از این ماسک مو برای ترمیم و درمان ساقه‌هایی که براثر رنگ به شدت آسیب‌ دیده‌اند استفاده کنید.
  3. کراتین موجود در ماسک مو ایرانی شون به عنوان بهترین ماسک مو داخل حمام ایرانی باعث شده بهترین انتخاب برای موهای خشک و موخوره‌دار باشد.
  4. عصاره جینسینگ در ماسک مو داخل حمامی شون، موهای شما را بازسازی می‌کند.
  5. با یکبار استفاده از ماسک مو ایرانی شون مدل جینسینگ، خواهید دید که مو‌ها داخل حمام صاف شده و بعد از خشک کردن آن‌ها نیز دیگر خبری از وزی نخواهد بود. 
  6. ماسک مو شون بافت سبکی داشته و حس چربی روی آن‌ها ایجاد نمی‌کند؛ در نظر بگیرید که این محصول، ماسک مو بعد از استحمام نبوده و باید در داخل حمام استفاده شده و آبکشی شود. اگر مو‌هایی صاف و شلاقی می‌خواهید به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از ماسک مو حتما، سرم به ساقه‌ها بزنید. در مقاله طرز استفاده از سرم مو به طور کامل درباره فرمولاسیون این محصول، تاثیری که روی مو دارد و نحوه زدن آن به مو صحبت کرده‌ایم. 

ماسک مو ایرانی

ماسک مو نئودرم؛ بهترین ماسک مو برای موهای وز

ماسک مو آرگان نوتریسل نئودرم بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به موهای خود دهید. ماسک مو ایرانی نئودرم با ترکیبات بسیار مفیدی دارد به سرعت موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده را ترمیم و بعد از آبکشی و خشک کردن مو‌ها، آن‌ها را نرم و شلاقی می‌کند. برخی از ویژگی ماسک مو ایرانی نئودرم عبارتند از: 
1.روغن آرگان به کار رفته در ماسک مو نئودرم از قوی‌ترین و بهترین روغن‌های طبیعی برای موها است.
2.این بهترین ماسک مو آرگان ساقه‌های موها را نرم و لطیف می‌کند.
3.نئودرم بهترین مارک ماسک مو برای موهای رنگ شده بوده و ویتامین‌های موجود در این محصول موجب تغذیه موها می‌شود.
4.پروبیوتیک به کار رفته در ماسک مو نئودرم خاصیت ضدالتهابی دارد.
5.این ماسک مو ایرانی به رفع موخوره کمک کرده و حس زبری نوک مو را از بین می‌برد.
6.از آنجایی که ماسک مو ایرانی نئودرم کامل به بافت ساقه موها نفوذ می‌کند، خبری از حس چربی روی مو نخواهد بود. اگر مو‌های خود را به تازگی کراتین کرده و به دنبال راهی برای بازگرداندن لطافت به آن هستید به شما، ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه نئودرم را پیشنهاد می‌کنیم. این ماسک مو ایرانی، وزی نوک مو را از بین برده و حالتی درخشان و براق به آن‌ها می‌دهد.

بهترین ماسک مو ایرانی

ماسک مو مای؛ ماسک مو برای موهای خشک و رنگ شده

مای برند نام آشنا و معروفی در ایران است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعال است. در نتیجه ماسک مو ایرانی مای هم در لیست بهترین ماسک مو داخل حمام قرار گرفته و در دو مدل کراتینه و پروتئینه را عرضه کرده که هر دو محصولاتی از بهترین ماسک مو بدون سولفات محسوب می‌شوند. برخی از ویژگی‌های ماسک مو ایرانی مای عبارتند از:

1. با تغذیه موها با پروتئین، لایه‌ای روی موها اضافه می‌کند که موجب رفع خشکی و موخوره خواهد شد.
2. کراتین موجود در ماسک مو ایرانی مای باعث آب‌رسانی موها می‌شود.
3. با چندین بار استفاده از ماسک مو داخل حمامی مای تغییرات را احساس کرده و صافی و رفع وزی مو‌ها را خواهید دید. 
4. ماسک مو ایرانی مای قیمتی اقتصادی با حجمی مناسب دارد. 
5. ماسک مو داخل حمام ایرانی مای با رطوبت‌رسانی قوی، حتی به موهای سوخته کمک می‌کند. 
6. بهترین ماسک مو مای برای موهای ظریف و نازک مناسب است. 

بهترین ماسک مو ایرانی

ماسک موی خوب برای موهای خشک مدل خارجی

اگر استفاده از محصولات خارجی را به ماسک موی ایرانی ترجیح می‌دهید در ادامه شما را با دو نمونه از بهترین ماسک مو خارجی آشنا خواهیم کرد. 

ماسک مو پنتن؛ ماسک مو بدون ابکشی چی خوبه؟ 

ماسک مو پنتن به یکی از ماسک‌های محبوب در ایران تبدیل شده و نسبت به مدل‌های ایرانی کمی گران‌تر بوده و با ترکیبات سبک و غیرروغنی موهای وز را تغذیه می‌کند. محصولات مدل موشکی این برند از نمونه‌های بهترین ماسک مو بعد از حمام هستند. 

ماسک مو ایرانی

ماسک مو لورآل؛ بهترین ماسک مو بعد از استحمام

لورآل از برندهای شناخته‌شده و لوکس بوده و انواع محصولات مراقبت از مو این برند در طی سالیان دراز امتحان خود را پس داده‌اند. به همین دلیل ماسک مو لورال به عنوان ماسک مو بعد از استحمام بسیار پرطرفدار بوده و موهای خشک شما را با فرمولاسیون روغنی تغذیه، نرم و ترمیم می‌کند. این ماسک مو خارجی در عین حال، بافتی بسیار سبک داشته و حالتی چرب به مو‌ها نمی‌دهد.  

بهترین ماسک ایرانی

خرید بهترین ماسک مو ایرانی و خارجی با قیمت عالی 

در این مطلب بهترین ماسک مو داخل حمام و پس از حمام را از برندهای داخلی و خارجی معرفی کردیم. پیشنهاد ما این است که مدل‌های ایرانی که مخصوص جنس موهای ما هستند را با قیمتی مناسب خریداری کنید. اگر به دنبال خرید ماسک مو ایرانی از برند‌های معتبر و شناخته‌شده هستید به شما، فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد را پیشنهاد می‌کنیم. انواع و اقسام ماسک مو از برند‌های معتبر ایرانی برای گونه‌های مختلف مو‌ها موجود بوده و قیمتی عالی دارند. 

دیدگاه شما چیست؟







0