0

آموزش کشیدن خط چشم گرافیکی؛ محبوبترین ترند بهار و تابستان


با آمدن بهار و عوض‌شدن آب‌و‌هوا تنها سال تغییر نمی‌کند، بلکه آرایش و میکاپ‌ها هم عوض شده و رنگی تازه می‌گیرند. یکی از ترند‌ترین میکاپ‌ها در این روز‌های گرم و آفتابی، خط چشم‌های گرافیکی رنگارنگ بوده که حسابی بین نوجوان‌ها محبوب شده است. اگر شما هم عاشق ترند‌های میکاپ‌های بهاری و تابستانی هستید با ما در مقاله آموزش کشیدن خط چشم همراه شوید. 

آشنایی با ۷ مدل خط چشم گرافیکی جدید

خط چشم های گرافیکی برای فصول مختلف سال کاربرد دارند. هر گاه که از یک آرایش و خط چشم ساده خسته شدید، می‌توانید خط چشم گرافیکی را امتحان کنید. در مجموع این ۷ مدل خط چشم گرافیکی جدید را برای استایل‌ها و میکاپ‌های بهاری با تابستانی شما پیشنهاد می‌کنیم: 

1. خط چشم گرافیکی هندسی؛ انواع خط چشم دخترانه

در اولین قدم از آموزش کشیدن خط چشم گرافیکی، باید به مدل هندسی آن که یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین ترندهای سال ۲۰۲۴ بوده بپردازیم. این خط چشم دست بازی به شما برای کشیدن خطوط می‌دهد و از قوانین سختی دنباله‌روی نمی‌کند. در نتیجه از آنجایی که حالت و نوع چشم هر فرد متفاوت است، می‌توانید با سلیقه خود آن را بکشید.
برای کشیدن آن می‌توانید یک خط چشم ساده را با چند خط اضافه و مورب تکمیل کنید. یا در ادامه از آموزش کشیدن خط چشم، مجموع چند خط حالت‌دار را بالای پلک اضافه کنید. حتی بعضی از افراد که به دنبال مدل‌های مینیمال و دخترانه هستند، یک قلب مشکی کوچک را در گوشه چشم‌ها می‌کشند.
البته برای تکمیل کردن این خطوطی که به سلیقه خود می‌کشید، باید یک نکته مهم را در آموزش کشیدن خط چشم رعایت کنید. آن هم نقاط دایره‌ای در زیر یا دنباله چشم هستند که جلوه‌ای زیبا به چشمان شما می‌دهند. اغلب خط چشم‌های گرافیکی جدید و ترند امسال دارای چنین دایره‌های جذابی هستند. 
ایده دیگر آنکه می‌توانید در ابتدا یک خط چشم معمولی با مشکی یا هر رنگ دیگری از جمله آبی بکشید. سپس یک خط موازی و شناور در بالای پلک اضافه کنید. این نوع خط چشم چشمان زیبای شما را درشت‌تر نشان خواهد داد. 

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای برای تازه کارها

2. خط چشم سبز؛ انواع خط چشم گرافیکی جدید

با این مدل خط چشم گرافیکی بهاری همرنگ طبیعت شوید. خط چشم سبز انتخابی بی‌نظیر برای ایجاد تغییراتی زیبا در میکاپ‌های بهاری و تابستانی شما است. فکر نکنید که این رنگ خط چشم مخصوص چشم‌های سبز نیست. بلکه ست شدن آن با رنگ چشم قهوه‌ای و عسلی باعث درخشان‌تر شدن چشمان و زیبایی دوچندان آن‌ها می‌شود. خط چشم رنگی چه مارکی خوبه؟ اگر به دنبال خرید خط چشم سبز هستید و با چنین پاسخی مواجه شدید به شما خط چشم رنگی کالیستا را پیشنهاد می‌کنیم. در نظر داشته باشید که چشم، حساس‌ترین نقطه صورت بوده و باید برای میکاپ آن به سراغ لوازم آرایشی با برند‌های معتبر رفت. خط چشم سبز کالیستا به پوست‌های سبزه، گندمگون و سفید می‌آید و مخصوص همه رنگ‌های پوست است. 

آموزش کشیدن خط چشم رنگی

3. خط چشم آبی؛ چگونه خط چشم رنگی بکشیم؟

به سبز علاقه‌ای ندارید یا تنوع بیشتری می‌خواهید؟ به سراغ خط چشم آبی که از پرطرفدارترین رنگ‌هاست بروید. پس از ریمل آبی، خط چشم آبی یکی از ترندهای آرایشی محبوب بین طرفداران دنیای میکاپ بوده است.
همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، رنگ قهوه‌ای و آبی از ست‌های شیک به حساب می‌آیند و دایره رنگ‌ها هم این مسئله را تأیید می‌کند. برای مثال یک بلوز آبی زیبا را با شلواری قهوه‌ای تصور کنید، ترکیبی منحصر به فرد است. حال در میان ترند خط چشم های بهاری، این دو رنگ بازهم یکدیگر را ملاقات می‌کنند.
با خط چشم آبی زیبایی چشمان قهوه‌ای خود را به رخ بکشید. چشمان شما قهوه‌ای نیست اما خط چشم آبی را دوست دارید؟ یک خط چشم نازک مشکی بکشید و سپس آبی را بالای آن اضافه کنید. در نظر داشته باشید برای کشیدن یک خط چشم زیبا، فقط به مهارت نیاز ندارید، بلکه باید محصولی مناسب هم انتخاب کنید. در مقاله راهنمای خرید خط چشم، برخی از مهم‌ترین نکات برای انتخاب مناسب را به شما گفته‌ایم. 

آموزش کشیدن خط چشم گرافیکی

خط چشم کشیدن دخترانه

4. آموزش کشیدن خط چشم گربه‌ای

خط چشم گربه‌ای یکی از مدل‌های جذاب آرایش چشم بوده که انگار قرار نیست هرگز قدیمی شود. در نتیجه در میان انواع خط چشم گرافیکی بهاری و تابستانی هم مجددا ترند شده است. البته این بار کمی متفاوت‌تر است.
این خط چشم جدید مخصوص افرادی با پلک‌های افتاده است. در این آموزش کشیدن خط چشم، لازم نیست گوشه‌های داخلی چشم را بکشید. تنها باید برای آموزش کشیدن خط چشم یک دم نازک و ظریف در گوشه‌های خارجی تا وسط پلک بکشید و ریمل بزنید. این خط چشم گربه ای مینیمال و شیک می‌تواند کل تابستان همراه شما باشد. 

خط چشم گرافیکی سفید

خط چشم کشیدن

5. خط چشم هولوگرامی؛ انواع خط چشم رنگی

هولوگرام این بار به دنیای میکاپ و خط چشم آمده پس اگر به دنیای رنگی رنگی و بنفش علاقه دارید، این خط چشم را امتحان کنید. می‌توانید خط چشم هولوگرامی را به صورت ماژیکی و آماده از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه و یک خط چشم عالی با آن بکشید. این خط چشم زیبا با هر میکاپی ست می‌شود و می‌تواند جایگزین جدید شما برای خط چشم مشکی ساده باشد. 

6. خط چشم گرانج؛ آموزش کشیدن خط چشم ساده! 

در ادامه به معرفی آموزش کشیدن خط چشم گرانج، مخصوص راک استارها و دختران طرفدار استایل‌های دارک و تینیجری می‌پردازیم.  برای این نوع خط چشم دو گزینه دارید:
1.ترکیب خط چشم سبز و طلایی را در زیر و بالای چشم یا حتی گوشه‌های داخلی به سلیقه خود بکشید.
2.یک خط چشم مشکی بردارید و دم ساده بکشید. یک دم دیگر در بالای آن اضافه کنید و یا زیر مژه‌های پلک پایینی سه بال خط چشم بکشید.  

آموزش کشیدن خط چشم

انواع خط چشم دخترانه

7. خط چشم دم ماهی؛ مدل های خط چشم رنگی تابستانی

خط چشم دم ماهی گرافیکی تا حدودی به خط چشم‌های مصری و فرعونی قدیمی شبیه است. تعجبی هم ندارد چراکه بسیاری از استایل‌ها و میکاپ‌های امروزی الهام گرفته از زمان‌های هستند.
برای آموزش کشیدن خط چشم از این نوع متفاوت باید یک خط چشم نازک، ظریف و معمولی را برای پلک بالایی بکشید. سپس یک خط ظریف و نازک را هم به صورت موازی زیر مژه‌های پلک پایینی بکشید. این خط چشم زیبا و خاص با انواع میکاپ ست می‌شود. 

انواع خط چشم دخترانه

خط چشم رنگی

نحوه کشیدن خط چشم گرافیکی ترند بهار و تابستان

با چند مدل خط چشم گرافیکی ترند بهار و تابستان که در این مطلب به شما معرفی کردیم، میکاپ‌های تابستانی و بهاری متنوعی خواهید داشت. تنها باید به تصاویر و توضیحات این مطلب دقت کنید و ایده بگیرید. شما می‌توانید انواع ریمل و خط چشم را با قیمت و کیفیت عالی از فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد تهیه کنید. 

دیدگاه شما چیست؟







0