0

راهنمای خرید خط چشم؛ معرفی بهترین مارک خط چشم


این چشم‌ها هستند که احساسات پنهان در وجود شما را به دیگران منتقل کرده و در عین حال، زیبا‌ترین عضو صورت هم محسوب می‌شوند. به همین دلیل است که در زمان میکاپ، توجه به چشم‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. شاید استفاده از ریمل خوب، کانسیلر یا حتی سایه چشم شاین، بر زیبایی چشم‌ها اضافه کند. اما در نهایت یک خط چشم ساده و زیبا است که می‌تواند، چشمان شما را کشیده، درشت، گرد یا باریک نشان دهد. برای داشتن بهترین خط چشم ساده دخترانه، باید بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید؛ به همین دلیل در مقاله راهنمای خرید خط چشم، قصد داریم برخی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید خط چشم های مختلف را به شما بگوئیم. 

معرفی انواع خط چشم موجود در بازار 

زمانیکه برای خرید لوازم آرایشی چشم به فروشگاه‌های مختلف می‌روید، می‌بینید که در انواع خط چشم مزایا و معایب خاصی وجود دارند. برای اینکه در زمان خرید خط چشم، بهترین انتخاب را داشته باشید باید ابتدا با انواع خط چشم موجود در بازار آشنا شوید. چرا که هر کدام از این خط چشم های مختلف، تاثیر متفاوتی روی میکاپ دارد؛ در اولین قدم بدانید که از بهترین خط چشم، باید در قسمت‌های بیرونی خط مژه استفاده کنید؛ مگر آنکه روی بسته‌بندی محصول نوشته شده باشد که می‌توان آن را روی خط مژه هم کشید. 

خرید خط چشم

پرفروش‌ترین خط چشم بازار؛ خط چشم مدادی (Pencil Eyeliners)

در زمان خرید خط چشم یکی از محصولاتی که فروشنده به شما پیشنهاد می‌کند، خط چشم مدادی است. چرا که استفاده از خط چشم مدادی بسیار ساده بوده و به همین دلیل برای افراد مبتدی، بهترین انتخاب است. خط چشم مدادی به راحتی روی پشت پلک یا روی خط مژه کشیده شده و معمولا پیگمنت بالایی دارد. بافت خط چشم مدادی معمولا به دو گروه نرم و سخت تقسیم می‌شوند؛ خط چشم مدادی با نوک سخت به راحتی تراش شده و برای کشیدن خطوط صاف و واضح مناسب هستند. ضمن اینکه مداد خط چشم با نوک سخت، می‌تواند پوست نازک دور چشم را نیز زخم و حساس کند. در حالیکه خط چشم مدادی (Pencil Eyeliners) تراش نشده و بیشتر برای آرایش‌های دودی مناسب است. به طور معمول قیمت خط چشم مدادی نرم و سخت در یک اندازه است. 
نقاط قوت بهترین خط چشم مدادی: استفاده آسان، رنگبندی متنوع و قیمت‌های مختلف. 
نقاط ضعف مداد چشم: ماندگاری پایین، احتمال ریختن زیر چشم. 

خرید خط چشم

کاربردی‌ترین گزینه؛ خط چشم مایع (Liquid Eyeliner)

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای بهترین مدل خط چشم، (Liquid Eyeliner) یا خط چشم مایع است. با خرید خط چشم مایع ، میکاپی ظریف‌تر و گیرا‌تر داشته و می‌توانید خطوطی مشخص و نازک بکشید. کار با خط چشم مایع، نیاز به تجربه و مهارت دارد و استفاده از آن برای افراد مبتدی چندان ساده نیست. خط چشم مایع به طور کلی ماندگاری بالایی داشته و با وجود رنگدانه‌های غلیظ، خطوطی با جزئیات ایجاد می‌کنند. این مدل از خط چشم به سرعت خشک شده و امکان ترکیب با سایه را ندارد. قیمت خط چشم مایع با توجه به طرفداران زیادی که در بازار دارد، به نسبت بالا است. 
نقاط قوت بهترین مارک خط چشم مایع: ماندگاری بالا، آرایشی با خطوط ظریف و دقیق، مناسب برای میکاپ مهمانی. 
نقاظ ضعف خط چشم مایع: استفاده سخت، امکان لرزش دست‌ها و ناموزونی در زمان کشیدن خط چشم.

خرید خط چشم

آرایشی زیبا با خط چشم پودری (Powder Eyeliners)  

در زمان خرید لوازم آرایشی، خط چشم پودری یکی از محصولاتی است که باعث داشتن میکاپی دودی و زیبا می‌شود. در مواردی حتی سایه چشم سیاه رنگتان نیز می‌تواند به یک خط چشم عالی برای شما تبدیل شود. برای اینکار فقط باید، یک برس نازک زاویه‌دار برداشته و کمی آن را مرطوب کرده و سپس به سایه چشم بزنید. با کشیدن نوک این برس به پشت پلک، خطی زیبا خواهید کشید. 
نقاط قوت خط چشم پودری: امکان استفاده از رنگ‌های متنوع، صرفه‌جویی در هزینه‌ها. 
نقاط ضعف خط چشم پودری: استفاده از آن برای افراد مبتدی ساده‌ نیست. 

چشمانی گیرا با خط چشم کرمی و ژله‌ای 

بهترین خط چشم کرمی و ژله‌ای معمولا همراه با کاسه‌های کوچک و برس‌های زاویه‌دار فروخته می‌شوند. در بین انواع خط چشم، این مدل بافتی بسیار غلیظ داشته و استفاده از آن‌ها، بسیار ساده است. ضمن اینکه خط چشم ژله‌ای یا کرمی، مانند خط چشم مایع، خطوطی واضح و مشکی پشت پلک ایجاد می‌کند. البته باید این نکته را در نظر گرفت که خط چشم کرمی یا ژله ای برای خشک شدن به زمان بیشتری نیاز دارند. 
نقاط قوت خط چشم ژله ای: ماندگاری بالا، بدون ریزش. 
نقاط ضعف خط چشم کرمی: استفاده سخت برای افراد مبتدی. 

خرید خط چشم

خط چشم ماژیکی مناسب برای حرفه‌ای‌ها و مبتدی‌ها (Pen eyeliner)

خط چشم ماژیکی، ترکیبی از خط چشم‌های مایع و مدادی هستند؛ این خط چشم حالتی مانند خودکار داشته و ماده‌ای شبیه به خط چشم‌های مایع درون آن‌ها وجود دارد. 
نقاط قوت خط چشم ماژیکی: استفاده راحت، ماندگاری بالا. 
نقاط ضعف خط چشم ماژیکی: خشک شدن سریع مایع درون محصول. 

مهم‌ترین نکات در زمان خرید بهترین خط چشم

شاید در نگاه اول، خرید خط چشم مارک خوب بسیار ساده به نظر رسیده و نیازی به فاکتور‌های مهم نداشته باشد؛ اما اهمیت بهترین خط چشم، تاثیر خود را در نتیجه نهایی آرایش چشم نشان خواهد داد. به همین دلیل قبل از انتخاب و خرید خط چشم، ابتدا باید یکسری نکات خاص را در نظر بگیرید:
• هنگام خرید خط چشم، ابتدا باید رنگ چشم‌ها و بعد رنگ پالت سایه خود را در نظر بگیرید. انتخاب یک سایه خوشرنگ و هماهنگ با چشمان شما، می‌تواند زیبایی شما را بیشتر کند. شما می‌توانید از سایه‌هایی با رنگ‌های مسی، خاکستری یا سیاه استفاده کرده و زیبایی آن را با بهترین مارک خط چشم تکمیل کنید. ضمن اینکه انواع خط چشم مشکی با سایه‌هایی به رنگ خنثی، برای استفاده روزمره بهترین گزینه هستند. 
• در حالت کلی، بهترین خط چشم باید به طور طبیعی ماندگاری بالایی داشته باشد. به عبارتی اگر قرار است ساعات زیادی را در بیرون از خانه بگذرانید، خط چشم باید پشت پلک شما باقی مانده و تکه تکه نشده و زیر چشم نریزد. 
• محصولات آرایشی و زیبایی چون با پوست و سلامت شما سروکار دارند، باید از بین بهترین گزینه‌ها انتخاب شوند. به خصوص آرایش خط چشم جدید که با خط رویش مژه‌ها، پوست پلک و چشم شما ارتباط دارد. پس خط چشمی را انتخاب کنید که بدون عطر، پارابن و سایر مواد حساسیت‌زا باشد تا احتمال تحریک مژه‌ها کمتر شود. در نظر داشته باشید که هرچقدر فرمولاسیون خط چشم بهتر باشد، قیمت خط چشم نیز افزایش خواهد یافت. 
• توجه به ضخامت نوک خط چشم ارزان و خوب را فراموش نکنید؛ اگر به خط چشم مصری یا مدل کلئوپاترایی علاقه دارید، مدل های خط چشم با نوک نازک مناسب شما نخواهد بود. 
• در زمان خرید خط چشم، باید به میزان تجربه خود دقت کنید؛ اگر مبتدی هستید، خط چشم‌های مایع با سر نمدی و ماژیکی، بهترین حالت هستند. اگر مهارت زیادی در میکاپ دارید، خط چشم‌های مایع مویی و خط چشم ژله ای، بهترین انتخاب هستند. در نظر داشته باشید که باید پروسه کشیدن خط چشم را قبل از زدن ریمل شروع کنید. 

خرید خط چشم

بهترین مارک خط چشم موجود در بازار  

بعد از دانستن مهم‌ترین نکات درباره خرید خط چشم، باید درباره بهترین مارک خط چشم موجود در بازار تحقیق کنید. امروزه انواع مختلفی از برند‌های ایرانی در زمینه تولید لوازم آرایش، فعال هستند و رقابت زیادی درباره قیمت خط چشم وجود دارد. به همین دلیل در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از انواع بهترین مارک خط چشم ایرانی بپردازیم:

محبوب‌ترین برند ایرانی خط چشم؛ کالیستا

در زمان خرید ریمل، اولین پیشنهاد فروشنده به شما از برند کالیستا است. اما این برند نه تنها بهترین مارک ریمل بوده بلکه خط چشم‌هایی جذابی را هم به بازار عرضه می‌کند. محصولات این برند به دو گروه خط چشم ماژیکی لاین اکسپرس و خط چشم لاینر اند شیپر کالیستا تقسیم می‌شوند. خط چشم لاین اکسپرس، فرچه نمدی داشته و فرمولاسیون آن برپایه ترکیبات گیاهی و ویتامین E است. بهترین خط چشم لاینر اند شیپر کالیستا، قلمی منحصر به فرد داشته و خطی زیبا و یکدست پشت پلک می‌کشد. 

معتبر‌ترین برند خط چشم؛ مای

یکی از برند‌های معتبر لوازم آرایشی در ایران، برند مای است که محصولات آن به خصوص انواع مدل خط چشم از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. خط چشم All In One سری Black Diamond مای و خط چشم مویی مای از بهترین محصولات آرایشی این برند هستند. اگر دوست دارید در کنار خرید خط چشم، ریمل هم برای خود انتخاب کنید، مقاله راهنمای خرید ریمل را از دست ندهید. 

معرفی بهترين مارك خط چشم ایرانی؛ شون 

در حال حاضر بهترين مارك خط چشم، به برند شون تعلق دارد. خط چشم مویی و خط چشم ماژیکی شون بر پایه فرمولاسیون گیاهی بوده و هیچ آسیبی به چشم‌های حساس نمی‌رساند. 

خرید بهترین مارک خط چشم از فروشگاه اینترنتی آرایشی 

در مقاله راهنمای خرید خط چشم به مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید خط چشم در نظر بگیرید، اشاره کردیم. برای دیدن انواع خط چشم و دیدن قیمت خط چشم به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت لوازم آرایشی بیوتی کد مراجعه و گزینه‌ها را باهم مقایسه کنید. به طور کلی بهتر است افراد مبتدی از خط چشم نمدی یا ماژیکی و افراد ماهر در میکاپ نیز از خط چشم‌هاتیی مویی یا ژله‌ای استفاده کنند. شما چه تجربه‌ای از خرید خط چشم دارید؟ آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. 

دیدگاه شما چیست؟







0