0

راهنمای خرید ریمل؛ معرفی ریمل خوب با قیمت مناسب!


زیبایی چشم و کامل شدن میکاپ به استفاده از بهترین ریمل ایرانی و آرایش مژه‌ها بستگی دارد. چرا که در برخورد با دیگران، این چشم‌ها هستند که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند. همه دوست دارند مژه‌هایی بلند، طبیعی و پرپشت داشته باشند و به دنبال خرید بهترین مارک ریمل برای خود هستند. انتخاب گزینه‌ای مناسب از بین انواع ریمل ایرانی موجود در بازار، برای خریداران کاری دشوار است؛ در مقاله راهنمای خرید ریمل، ویژگی‌های بهترین ریمل ایرانی را آشنا کرده و در نهایت برندی با قیمت مناسب می‌پردازیم. 

معرفی انواع ریمل ایرانی براساس رنگ 

وقتی صحبت از انواع ریمل براساس رنگ می‌شود به جز رنگ مشکی و قهوه‌ای، گزینه دیگری وجود ندارد. البته نوجوانان و هنرمندان ترجیح می‌دهند از ریمل‌هایی با رنگ‌های آبی، سبز یا قرمز استفاده کنند. اما اگر به دنبال ریمل خوب ایرانی برای آرایش روزمره هستید، شما فقط بین دو رنگ مشکی و قهوه‌ای حق انتخاب خواهید داشت.  
ریمل خوب چی بخرم؟ چه رنگ ریمل ایرانی باید انتخاب کنم؟ در زمان خرید ریمل ایرانی به چه نکاتی توجه کنم؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها در اولین قدم بین انتخاب ریمل مشکی یا قهوه‌ای، ابتدا باید رنگ پوست و مو‌هایتان را در نظر بگیرید. اگر پوست روشنی دارید، مو‌هایتان بلوند یا قرمز و مژ‌ه‌هایتان کمرنگ و نازک است باید برای برجسته کردن مژه‌هایتان، از ریمل قهوه‌ای استفاده کنید. افرادی با مو‌های تیره صرف‌نظر از رنگ پوست، باید از ریمل مشکی، برای آرایش چشم‌ها استفاده کنند. در نظر داشته باشید که رنگ مژه‌های اکثر افراد به طور طبیعی تیره‌تر از ابرو‌هایشان است؛ پس چه ابرو‌های مشکی داشته باشید چه قهوه‌ای، ریمل مشکی برای شما بهترین گزینه خواهد بود. اگر به دنبال خرید ريمل خوب با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، سایت لوازم آرایشی بیوتی کد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تنوع محصولی بالا و قیمت‌های متنوع، برخی از ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی است. 

نکات مهم در زمان خرید ریمل؛ ویژگی‌های یک ریمل خوب! 

•  به راحتی استفاده می‌شود: اندازه برس بهترین ریمل ایرانی، یکی از عوامل تاثیر‌گذار در نحوه استفاده از آن بوده و می‌تواند حجم و بلندی مژه‌ها را افزایش دهد. برس‌های بزرگ برای افرادی که مژه‌های کمی داشته و می‌خواهند حجم بیشتری به آن‌ها بدهند، بهترین انتخاب است. برس‌های کوچک  در ریمل ایرانی یا انواع ریمل، مژه‌ها را دانه دانه کرده و آن‌ها را طبیعی نشان می‌دهد.
• انتخاب ریمل مناسب با توجه به ماندگاری: ریمل مناسب استفاده روزمره باید در تمام طول روز، روی مژه‌ها باقی بماند. بدون تردید استفاده از متریال مناسب و با کیفیت در فرمولاسیون ریمل در میزان ماندگاری، رنگ و طول مژه‌ها موثر است. البته ماندگاری بالای ریمل روی چشم به معنای استفاده از پارابن و سایر مواد حساسیت‌زا در فرمولاسیون ریمل ایرانی خوب نیست. در نظر داشته باشید که هرچه فرمولاسیون یک محصول بهتر باشد، قیمت ریمل نیز بیشتر خواهد بود. 
• پاک کردن ساده ریمل: وقتی که زمان پاک کردن ریمل از روی مژه‌ها می‌رسد، هیچ‌چیز بدتر از سرخ شدن و سوختن چشم‌ها در این پروسه نیست. البته اغلب افراد توجه چندانی به این مرحله نداشته و صبح روز بعد با چشمانی که زیر آن سیاه شده روبرو می‌شوند. در زمان خرید ریمل از فروشنده درباره نحوه پاک کردن ریمل سوال کنید. بهترین مارک ریمل باید به سادگی از روی مژه‌ها پاک شود تا آسیبی به چشم‌ها وارد نشده و پوست حساس و نازک آن ناحیه تحت تاثیر قرار نگیرد. در مقاله پاك كردن ريمل ضد آب، انواع روش‌ها و ترفند‌ها برای پاک کردن ریمل ضد آب بدون دردسر را به شما گفتیم. 
•  به سرعت خشک شود: بهترین مارک ریمل بعد از استفاده، باید به سرعت خشک شود تا بتوان لایه‌های بیشتری روی مژه‌ها زد. ضمن اینکه ریمل، تنها ابزار میکاپ در لوازم آرایش چشم نیست؛ ریملی که بعد از استفاده سریعا خشک شود، سرعت میکاپ را بالا برده و استفاده از خط چشم، سایه یا کانسیلر را ساده‌تر می‌کند. برای اینکه بهتر و بیشتر با ترتیب و روتین میکاپ آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم، مقاله صفر تا صد مراحل آرایش صورت برای مبتدیان را مطالعه کنید. 

شکل برس بهترین مارک ریمل ۲۰۲۳؛ برس کدام ریمل بهتر است؟

در زمان انتخاب و خرید ریمل، قیمت ریمل یا توجه به برند آن تنها نکاتی نیست که باید به آن توجه کنید؛ سبک برس و نوع طراحی آن نیز می‌تواند، اثرات منحصر‌به‌فردی را روی فرم مژه‌ها بگذارد. در ادامه شما را با برخی از بهترین ریمل‌ها با برس‌های جذاب و کاربردی آشنا خواهیم کرد. 

برس باریک؛ ریمل حجم دهنده و بلند کننده دوپلیکاتور شون

ریمل‌هایی با برس باریک و بلند برای آرایش تک تک مژه‌ها، حتی مو‌های کوچک کناره داخلی چشم نیز مناسب هستند. با استفاده از ریمل‌هایی با برس بلند و لاغر به راحتی، مژه‌های ردیف پایین را آرایش خواهید کرد. 

برس ساعت شنی؛ محبوب‌ترین برس ریمل 

وجود قوس‌ها و نیم‌دایره‌ها در هر دو طرف این برس، به مژه‌ها ظاهری دلربا می‌بخشد. برس منحنی، مژه‌های گوشه انتهایی چشم را به سمت بیرون بلند کرده و چشمان شما را هوشیار و بیدار نشان می‌دهد. همچنین مو‌های سفت برس، باعث تقویت فرمول رنگدانه‌ها می‌شود؛ به گفته فروشنده‌ها، این نوع برس در انواع ریمل بهترین انتخاب برای مشتریانی است که عاشق مژه‌های مشکی و قوی هستند. 

برس نوک تیز مخصوص بهترین مارک ریمل 2023

برس نوک تیز، روی مژه‌های قسمت داخلی چشم تاثیر گذاشته و بخش بزرگ‌تر آن، روی بلندی مژه‌های بیرونی چشم تاثیر می‌گذارد. همچنین نوک تیز بهترین مارک ریمل 2023، مژه‌های پایینی و داخلی چشم را دانه دانه می‌کند. 

برس مارپیچی مناسب ریمل خوب

برس مارپیچی برای اشخاصی با مژه‌های نازک و کوتاه، بهترین انتخاب است. بهتر است قبل از استفاده از ریمل، ابتدا مقدار اضافی آن را از روی برس برداریم تا مژه‌ها بهم نچسبند؛ سپس برس مارپیچی را از ریشه به سمت نوک مژه به طور زیگزاگی می‌زنیم. 

برس گرد یا توپی برای گرانترین ریمل سال 2023

اگر می‌خواهید روی نقاط خاصی از مژه‌هایتان تمرکز کنید، برس با نوک توپی مناسب شماست. این برس را در حالت عمودی روی ریشه مژه قرار داده و با کمی لرزش به سمت بالا و اطراف تکان دهید. ریمل‌های ایرانی با برس گرد، چشمان را باز‌تر و عمیق‌تر نشان می‌دهند. 

با انواع ریمل و کاربرد آنها آشنا شوید! 

هیچ آرایشی بدون ریمل کامل نیست! با خرید ریمل و استفاده از بهترین ریمل های ایرانی، مژه‌ها را حجیم و از هم جدا کرده و آن‌ها را درشت‌تر نشان خواهید داد. بهترین مارک ریمل براساس نوع فرمولاسیون و برس، انواع مختلفی داشته که هر کدام تاثیر‌های متفاوتی روی چشم می‌گذارند. بعد از آشنایی با برس‌ها، باید درباره انواع ریمل و کاربرد‌های آن‌ها صحبت کنیم تا در زمان خرید ریمل، بهترین را انتخاب کنیم. 

بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت؛ ریمل حجم دهنده 

ریمل حجم دهنده (Volume Mascara) به عنوان بهترین ریمل برای مژه های کوتاه و کم پشت، جلوه‌ای زیبا و پرشیطنت به چشمان شما می‌دهد. این موضوع به وجود واکس و پلیمر مخصوص در بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده برمی‌گردد. پلیمر‌ها با ایجاد لایه‌ای ظریف روی مژه‌ها، آن‌ها را از هم جدا کرده و پرپشت نشان می‌دهند. پلیمر در فرمولاسیون بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده ایرانی، بهتر و بیشتر روی چشم مانده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. واکس نیز مخلوطی از مواد چرب و صمغی بوده که به مژه‌ها حجم و حالت داده و باعث ضخامت بیشتر آن‌ها نیز می‌شود. واکس و پلیمرها باعث ثابت نگه‌داشتن حالت ریمل شده و از پخش شدن آن جلوگیری می‌کند. 

ویژگی بهترین ریمل بلند کننده ایرانی و خارجی 

ریمل بلند کننده یا Lengthening Mascara، مناسب افرادی با مژه‌های کوتاه و نازک است. فیبر به عنوان عنصر اصلی تشکیل‌دهنده ریمل بلند کننده، به مژه‌ها چسبده و آن‌ها را بلند‌تر از حد معمول نشان می‌دهد. پلیمر‌ها نیز علاوه‌بر افزایش طول مژه، آن‌ها را از هم جدا کرده و دانه دانه نشان می‌دهند. برس بهترین برند ریمل بلند کننده با داشتن حالت مخروطی، دسترسی بهتری به مژه‌ها داشته و به طور یکنواخت روی آن‌ها پخش می‌شود. ضمن اینکه برخی از بهترین ریمل های ایرانی حاوی مواد معدنی چون سیلیکا هستند که به مژه، طول و حجم بیشتری می‌بخشد. 

معرفی خصوصیات ریمل ضد آب خوب (واترپروف)

بهترین ریمل ضد آب با کمک فرمولاسیون خاصی که دارد از آرایش مژه‌ها در برابر آب و تعریق محافظت خواهد کرد. این پروسه در انواع ریمل ضد آب به دلیل وجود واکس و سیلیکون‌هایی است که لایه‌های محافظتی روی مژه‌ها ایجاد می‌کنند. پلیمر‌ها نیز ظاهر مژه‌ها را بلند‌تر کرده و آن‌ها را پرپشت‌تر نشان می‌دهند. پس اگر پوست چربی دارید، زیاد عرق می‌کنید، با آرایش به استخر می‌روید یا ریمل بدون ریزش می‌خواهید، در زمان خرید ریمل ایرانی از فروشنده محصولی ضدآب بخواهید. 

ریمل خوب اکلیلی؛ جذاب‌ترین ترند برای چشمانی زیبا! 

ریمل اکلیلی به شکل پودری و مایع موجود بوده و مثل ریمل حجم دهنده و بلند کننده، تغییر چندانی در اندازه و ضخامت مژه‌ها ایجاد نمی‌کند. این ریمل برای استفاده روزمره مناسب نیست؛ اما زمانیکه به مهمانی یا جشن می‌روید، این ریمل خوب و جذاب می‌تواند ظاهری پر زرق و برق و درخشان به شما بدهد. 

میکاپی متفاوت با ریمل های خوب رنگی

برای داشتن میکاپی متفاوت و برجسته کردن چشم‌ها، باید از ریمل‌های رنگارنگ و شاد استفاده کنید. ریمل ایرانی خوب و رنگی، می‌تواند در استایل‌های روزمره شما غوغایی بزرگ برپا کند. فقط فراموش نکنید که باید به مژه‌های پلک پایین هم ریمل بزنید. 

ریمل فرکننده؛ بهترین ریمل حالت دهنده برای مژه بی حالت 

ریمل فر کننده، یکی دیگر از انواع ریمل است که مژه‌های بی‌حالت را به سمت بالا برده و فرم می‌دهد. ریمل فر کننده دارای رزین و پلیمر بوده که با چسبیدن به مژه‌ها، آن‌ها را فر کرده و حالت می‌دهد. پس اگر مژه‌هایی صاف و بدون حالت دارید، ریمل فر کننده را روی ریشه مژه زده تا شکل بگیرد. البته در نظر داشته باشید که ریمل زدن تنها، برای داشتن میکاپی زیبا کافی نیست؛ برای داشتن آرایشی دقیق و مناسب، باید از لوازم آرایش صورت مناسب مثل کرمپودر یا رژگونه مناسب استفاده کنید. 

چه ریملی خوبه؟ معرفی بهترین ریمل ایرانی از برندهای محبوب!

ریمل‌های ایرانی انواع مختلفی داشته و با برس‌های متنوعی که دارند، اثرات گوناگونی را روی مژه‌ها می‌گذارند. شما باید با توجه به رنگ پوست، حالت چشم و اندازه مژه‌ها، یک ریمل خوب ایرانی برای خود انتخاب کنید. حالا سوال این است که چه مارک ریملی خوبه و تاثیری مثبت روی میکاپ ما می‌گذارد؟ قیمت ریمل در بازار چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از ریمل‌های محبوب ایرانی بپردازیم تا در زمان خرید ریمل، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ریمل کالیستا اصلی؛ همیشه محبوب و پرطرفدار 

دنیاتو رنگی کن با کالیستا! اگر طرفدار برند کالیستا باشید، حتما با شعار جذاب آن نیز آشنا هستید! برگ برنده کالیستا، قیمت مناسب، بسته بندی جذاب و محصولات آرایشی متنوع آن است. انواع ریمل کالیستا به سه مدل ریمل محبوب آن خلاصه می‌شود که مواد و فرمولاسیون آن‌ها، برگرفته از بهترین مواد اولیه اروپایی بوده و کیفیت بالایی دارند. 

معرفی پرفروش‌ترین ریمل‌های حجم دهنده Callista؛ ریمل بنفش کالیستا! 

در بین انواع ریمل کالیستا، ریمل بنفش کالیستا از نظر قیمت ریمل و محبوبیت حرف اول را می‌زند. ریمل حجم دهنده اکستند ولوم ۴ در ۱ بنفش کالیستا (Extend Volume 4in1 Mascara) همانطور که از نام آن پیداست علاوه‌بر خاصیت حجم‌دهی به مژه‌ها، آن‌ها را بلند، پرپشت و خوش‌حالت نشان می‌دهد. ریمل بنفش کالیستا ساخت کشور ایران بوده و از نظر میزان فروش، بهترین ریمل ایرانی است. ریمل کالیستا بنفش با داشتن رنگدانه‌های غلیظ و مشکی، مژه‌ها را پرپشت و حجیم کرده و برای افرادی با مژه‌های کم‌پشت و با فاصله بهترین انتخاب است. ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Extend Volume بنفش با داشتن مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی، طول مژه را به طور موقت افزایش خواهند داد. ریمل کالیستا بنفش نه تنها فاقد پارابن بوده، بلکه حاوی موم عسل نیز بوده و با خواص ضدالتهابی خود مانع از خارش و التهاب مژه می‌شود. 

ریمل خوب چی بخرم؟ ریمل کالیستا نارنجی

ریمل حجم دهنده بولد ولوم کالیستا یا ریمل نارنجی کالیستا، یک ریمل چندکاره بوده و مژه‌های شما را پرپشت و یکدست نشان می‌دهد. ریمل بولد ولوم کالیستا در بین انواع ریمل کالیستا نه تنها مژه‌ها را پرپشت و پرحجم نشان داده بلکه حالت‌دهنده و جدا‌کننده آن‌ها نیز محسوب می‌شود. به همین دلیل است که در بازار محصولات آرایشی بهداشتی و در زمان خرید ریمل ایرانی، این محصول فروش زیادی دارد.

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل bold volume در گروه بهترین ریمل ایرانی قرار گرفته و ماندگاری بسیار بالایی دارد. ریمل کالیستا نارنجی حاوی عصاره سبوس برنج و پرو ویتامین B5 بوده تا علاوه‌بر زیبایی، مژه‌ها را تقویت و به طور عمقی مرطوب کند. callista ریملی ضد آب نیست؛ اما در حالت عادی زیر چشم نریخته و پوست نازک دور چشم را سیاه نمی‌کند. ریمل بولد ولوم کالیستا، یک ریمل برای مژه های کم پشت بوده و گیرایی چشمان شما را چند برابر خواهد کرد. ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Bold Volume در بین انواع ریمل کالیستا، ماندگاری بسیار بالایی داشته و موجب شکستگی یا حس سنگینی روی مژه‌ها نمی‌شود. 

ریمل حجم دهنده واندر ولوم کالیستا؛ ریمل کالیستا صورتی خوبه؟

کدام رنگ ریمل کالیستا بهتر است؟ اگر شما هم با چنین پرسشی روبرو شدید همراه ما باشید تا شما را با آخرین مدل از انواع ریمل کالیستا آشنا کنیم. طراحی برس ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume بسیار منحصر به فرد بوده و سر باریک آن، حتی کوچک‌ترین مژه‌ها را پوشش و حالت می‌دهد. ریمل حجم دهنده واندر ولوم کالیستا (Wonder Volume Mascara) برای افرادی با مژه‌های کوتاه، کم حجم و نازک بهترین انتخاب است. ریمل صورتی کالیستا هم فاقد پارابن بوده و با محلول‌های پاک‌کننده آرایشی به راحتی پاک می‌شود. ریمل کالیستا صورتی، حاوی ویتامین e بوده و حساسیتی برای چشمان شما ایجاد نمی‌کند. به عبارتی اگر به دنبال خرید ریمل حجم دهنده و بلند کننده مناسب برای خود هستید با ریمل صورتی کالیستا با یک تیر دو نشان خواهید زد. حالا شما به ما بگوئید در زمان خرید ریمل کالیستا، کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟

ریمل شون خوبه؟ معرفی چند ریمل خوب با قیمت مناسب!

در زمان خرید ریمل، محصولات شون به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند اولین پیشنهاد فروشنده به شما خواهند بود. ریمل‌های شون، حجم مژه‌ها را افزایش داده و در فرمولاسیون آن‌ها از روغن بادام استفاده شده است. ضمن اینکه قیمت ریمل گیاهی شون، نسبت به محصولات خارجی مشابه بسیار مناسب بوده و بهترین مواد اولیه در آن به کار رفته‌اند. در ادامه شما را با انواع ریمل‌های محبوب و پرطرفدار شون آشنا خواهیم کرد تا در زمان خرید ریمل بهترین انتخاب را داشته باشید. 

ریمل شون نچرال بیوتی؛ ریمل اصل ایرانی با کیفیت و خوش‌قیمت!

ریمل schon نچرال بیوتی در گروه بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده قرار داشته و برای آرایش‌های رسمی و روزانه کاربرد دارد. برس ریمل گیاهی نچرال بیوتی شون با کمترین میزان مصرف ریمل، بیشترین حجم ممکن را روی مژه‌ها ایجاد خواهد کرد. ریمل گیاهی شون برای بانوانی که مژه‌های کم‌پشت و کوتاه دارند، یک انتخاب بسیار نماسب است. در فرمولاسیون ریمل ایرانی شون موم عسل و صمغ درخت اقاقیا به کار رفته تا حساسیتی روی ناحیه پوست اطراف چشم ایجاد نشود. ریمل شون نچرال بیوتی، رنگدانه‌های مشکی داشته و زیر چشم هم نمی‌ریزد و با داشتن ترکیبات گیاهی، مژه‌ها را پرپشت و حجیم نشان می‌دهد. 

بررسی ریمل دوپلیکیتور شون؛ بهترین ریمل گیاهی از نظر خریداران

در حال حاضر ریمل schon در گروه ریمل‌ خوب با قیمت مناسب قرار می‌گیرد. این محصول برپایه ترکیبات کاملا گیاهی بوده و به همین دلیل در گروه ریمل گیاهی قرار گرفته و حساسیتی برای چشم ایجاد نمی‌کند. ریمل دوپلیکیتور شون با رنگ مشکی، بهترین انتخاب برای افرادی مژه‌های کوتاه است که می‌خواهند آرایش چشمی طبیعی داشته باشند. ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون، مژه‌ها را مانند اکستنشن کرده و آن‌ها را دانه دانه نشان می‌دهد. وجود روغن بادام در فرمولاسیون ریمل شون، اثر تقویت‌کنندگی روی مژه‌ها داشته و زیبایی آن‌ها را چند برابر می‌کند. 

بررسی و خرید انواع ریمل مای 

ریمل مای کدومش خوبه؟ قیمت ریمل مای چقدر است؟ در زمان خرید ریمل مای به چه نکاتی توجه کنیم؟ در ادامه مقاله راهنمای خرید ریمل، قصد داریم شما را با انواع ریمل مای آشنا کنیم. در حال حاضر در بازار 4 مدل ریمل مای وجود دارد که هر کدام کاربرد‌ها و ویژگی‌های مختلفی دارند. انواع ریمل مای عبارتند از:

ریمل مای نقره ای اینفینیت infinite mascara

ریمل mascara مای نقره ای، ریمل ایرانی قدیمی اما پرطرفدار از برند محبوب مای است؛ ریمل مای نقره‌ای اینفینیت، برای افرادی با مژه‌های بور و کم‌پشت بهترین انتخاب بوده و می‌تواند به مژه‌ها جلوه بهتری ببخشد. ریمل نقره‌ای مای سه کاره نیز فاقد مواد الکلی و پارابن بوده و برای افرادی با چشمانی حساس بسیار مناسب است. ریمل مای نقره ای مژه‌ها را از یکدیگر جدا کرده و آن‌ها را دانه دانه و بلند نشان می‌دهد. با خرید ریمل سه کاره مای بهترین ابزار آرایشی را برای استفاده روزمره خود انتخاب خواهید کرد. 

چه نوع ریملی بخریم؟ ریمل بلک دایموند مای لوکسریوس ولوم

ریمل بلک دایموند مای لوکسریوس ولوم در حجم 15 میل، حجم مژه‌ها را افزایش داده و حاوی رنگدانه‌هایی بسیار غنی و مشکی است ریمل مای لوکسوریوس ولوم، علاوه‌بر افزایش حجم مژه‌ها، انعطاف‌پذیری آن‌ها را نیز بالا برده و ظاهری مشابه با مژه‌های مصنوعی به چشم‌ها می‌دهد. ریمل لوکسریوس مای بلک دایموند برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند، بسیار مناسب بوده و برسی باریک دارد. ریمل مای مشکی حاوی خرده مژه حالتی براق به مژه‌ها می‌دهد. ضمن اینکه قیمت ریمل از سری بلک دایموند مای با توجه به خاصیت‌ها و ویژگی‌های جذابی که این محصول دارد بسیار اقتصادی است. 

ریمل مای مشکی توو این وان تیو بلک دایموند؛ ریمل خوب چی بخرم؟ 

ریمل my تو این وان مای با 5 برابر کردن حجم مژه‌ها، آن‌ها را بلند و پرپشت می‌کند؛ ریمل ایرانی مای تو این وان، ساعات طولانی روی مژه مانده و زیر چشم نمی‌ریزد؛ ریمل مای با برخورداری از موم عسل و صمغ درخت اقاقیا از پوست و مژه‌ها نیز مراقبت می‌کند. ریمل مای برای بانوانی که مژه‌هایی کم حجم و کوتاه دارند مناسب بوده و فرمولاسیون گیاهی آن مانع از خشکی پوست در نواحی چشم و مژه‌ها می‌شود. ریمل مای دو سر یا دو برسه با کمک برس اول، مژه‌ها را حجم داده و برس دوم، آن‌ها را بلند و جدا می‌کند. 

ریمل گرجس آیز مای؛ ریمل خوب ایرانی و پرطرفدار! 

ریمل گرجس آیز مای که به عنوان ریمل مای سر طلایی هم شناخته می‌شود، حجم‌دهی فوق‌العاده‌ای داشته و حس چسبندگی در مژه‌ها ایجاد نمی‌کند. این ریمل خوب ایرانی، رنگ مشکی خود را برای یک دوره طولانی حفظ کرده و زیر چشم نمی‌ریزد؛ ریمل گرجس آیز (ریمل بلک دایموند مای) با برس بزرگی که دارد، فقط با یکبار ریمل زدن، مژه‌ها را پرپشت و پرحجم نشان می‌دهد. ریمل در طلایی مای حاوی ویتامین E بوده و از ریشه‌های مژه در مقابل فعالیت‌های آنتی‌اکسیدانی آزاد محافظت خواهد کرد. ریمل حجم دهنده مای، فاقد هرگونه اسانس بوده و قابلیت آبرسانی به مژه‌ها را دارد. 

چه مارک ریملی خوبه؟ انتخاب بهترین ریمل ایرانی 

در مقاله راهنمای خرید ریمل خوب، شما را با باید‌ها و نباید‌ها در زمان خرید ریمل آشنا کردیم؛ بدون شک در زمان خرید ریمل، پیشنهاد‌های مختلفی را از برند‌های نوت، مای و کالیستا خواهید داشت؛ پس با دانستن این نکات، بهترین ریمل را از بین این مارک‌های ایرانی و قیمت ریمل انتخاب خواهید کرد. حالا شما به ما بگوئید، چه تجربه‌ای از استفاده از ریمل‌های ایرانی دارید؟ در زمان خرید ریمل، چه نکات و معیار‌هایی را در نظر می‌گیرید؟ تجربه یا خاطره خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. همکاران ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود. 

دیدگاه

شنبه 21ام مرداد 1402

میخواستم ریمل خوب بخرم خیلی به کارم اومد این نکات
مرسی

شنبه 21ام مرداد 1402

چقدر مطالبتون جامع بود چیزای جدیدی یادگرفتم

شنبه 21ام مرداد 1402

مقاله راهنمای خرید ریمل خوب و کامل بود. ممنونم ازتون.

شنبه 21ام مرداد 1402

این مقاله کمکم کرد خرید ریمل خوب رو خیلی راحت انجام بدم. ممنونم

شنبه 21ام مرداد 1402

ریمل خوب ایرانی برای مژه های کوتاه چی پیشنهاد میکنین؟

12
نمایش 1 تا 5 از 7 (2 صفحه)
دیدگاه شما چیست؟







محصولات مرتبط
0