0

معرفی بهترین و خوشبو‌ترین بادی اسپلش مای


اگر به دنبال خرید خوشبوترین بادی اسپلش مای هستید، جای درستی آمده‌اید. ما با بررسی سلایق مختلف و البته انواع بادی اسپلش مای، بهترین‌ها را انتخاب و در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید تا به شما بگوئیم منظور از بادی اسپلش چیست و در نهایت خوشبوترین بادی اسپلش مای کدام است. پس برای آشنایی با، رایحه‌های خاص، انواع و قیمت بادی اسپلش مای با ما همراه باشید. 

بادی اسپلش چیست و چه کاربردی دارد؟

بادی اسپلش نوعی اسپری خوشبوکننده مخصوص بدن بوده که فرمولاسیون و کاربردی که دارد آن در بین ادکلن و اسپری‌های بدن قرار می‌دهد. بادی اسپلش بر پایه آب و الکل بوده و در مقایسه با عطر یا ادکلن رقیق‌تر است. اما در مقایسه با اسپری بدن، غلظت بیشتری دارد. 
مهمترین تفاوت آن با اسپری‌های بدن، عدم استفاده از گاز در تولید بادی اسپلش است. بخش اصلی عطر و ادکلن‌ها را اسانس تشکیل داده و بخش کمی از آن‌ها آب و الکل است، در حالی که در بادی اسپلش برعکس است. اگر دوست دارید درباره محبوب‌ترین رایحه‌های موجود در بازار بیشتر بدانید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران را مطالعه کنید. 

خوشبوترین بادی اسپلش مای

معرفی انواع بادی اسپلش مای؛ دنیایی از رایحه‌های شگفت‌انگیز

برند مای یکی از تولیدکنندگان اصلی بادی اسپلش زنانه و مردانه در ایران است. بادی اسپلش زنانه و مردانه مای تا ۲۴ ساعت ماندگاری داشته و در حجم قابل‌توجه حداکثر 220 میلی‌لیتری تولید می‌شوند. بادی اسپلش زنانه مای بسیار پرطرفدار بوده و با بافت غیر روغنی خود، تنوع چشمگیری داشته و دست شما را در زمان خرید بادی اسپلش باز می‌گذارد. اگر به دنبال راهی هستید تا ماندگاری رایحه‌های مختلف را روی پوست یا لباس خود افزایش دهید، مقاله ماندگاری عطر روی لباس را از دست ندهید. 

آشنایی با خوشبوترین بادی اسپلش مای زنانه

بخش اصلی تولیدات بادی اسپلش ماي را نمونه‌های زنانه تشکیل داده‌اند. برند مای در این زمینه به تولیدات معمولی و ساده اکتفا نکرده و کمی خاص‌تر و مشابه برندهای خارجی عمل کرده است. محصولات خوشبوکننده بدن زنانه مای در این سه دسته قرار می‌گیرند:

  1. بادی اسپلش شاین مای: برند مای با تولید این دسته از محصولات، خوشبوترین بادی اسپلش زنانه را وارد مرحله جدیدی کرده است. این بادی اسپلش مای زنانه بجز داشتن رایحه‌ای فوق‌العاده، شاین و اکلیل‌های زیبایی هم داشته که پوست شما را درخشان می‌کند.  
  2. بادی اسپلش مای زنانه ساده: این محصول اکلیل ندارد، پس در گروه بادی اسپلش‌های ساده مای قرار می‌گیرد اما از لحاظ رایحه به هیچ‌وجه محصولی ساده نخواهد بود. تعدادی از بهترین مدل‌های بادی اسپلش زنانه مای را در این دسته پیدا می‌کنید. 
  3. خوشبوکننده بدن و مو مای: در هنگام خرید محصولات بهداشتی و مراقبتی چه چیزی بهتر از یک محصول دوکاره است؟ با این نوع بادی اسپلش مای زنانه می‌توانید علاوه‌بر بدنی خوشبو، از داشتن موهای معطر هم لذت ببرید. 

بادی اسپلش مای زنانه

بادی اسپلش مردانه مای 

انواع بادی اسپلش مای تنها مختص به محصولات زنانه نیست و این برند، رایحه‌های خوشی در قالب بهترین بادی اسپلش مردانه ارائه می‌کند. آقایان هم می‌توانند با هزینه‌ای مناسب و به‌صرفه محصولات باکیفیت و خوشبو برند مای را تهیه کنند. 

بادی اسپلش یونیسکس مای 

خانم‌هایی که عادت به استفاده از عطرهای زنانه نداشته و به رایحه قوی‌تر علاقه دارند، می‌توانند بادی اسپلش یونیسکس مای را تهیه کنند. بادی اسپلش پرپل وانیلا مای، از جمله محصولاتی است که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند.  

بادی اسپلش مای زنانه

با خوشبوترین بادی اسپلش مای آشنا شوید!

حالا که انواع بادی اسپلش مای زنانه و مردانه را می‌شناسید، وقت آن رسیده به طور جزئی با محصولات آشنا شده و بهترین انتخاب را داشته باشید. 

بادی اسپلش زنانه اندلس فنتسی مای

این بادی اسپلش زنانه مای یک خوشبوکننده لاکچری حساب آمده و دارای بسته‌بندی طلایی است. رایحه ملایم، چوبی، عسلی و شیرین این بادی اسپلش مای بدن، همه افراد را مجذوب خود کرده و کمتر کسی پیدا می‌شود که این رایحه را نپسندد.
همچنین اکلیل‌های طلایی موجود در بادی اسپلش مای اندلس فنتسی، لوکس بودن آن را تکمیل کرده و حالتی شاین به پوست می‌دهند. بادی اسپلش زنانه مای اندلس فنتسی قیمت مناسبی داشته و با حجم 220 میل، یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. 

بادی اسپلش مردانه مای

بادی اسپلش مای مجیک ممنتس؛ بادی اسپلش مای شاین دار صورتی

بادی اسپلش صورتی مای یا مجیک ممنتس با رایحه ملایم و خاص، حس پاکیزگی را به شما القا کرده و انتخابی عالی برای نوجوانان و جوانان است. پس اگر می‌خواهید در تابستان و بهار بوی خوشی داشته باشید، این بادی اسپلش مای با رایحه گلی و میوه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 
در نت آغازین بادی اسپلش مای صورتی بوی مرکبات و گل صدتومانی به‌خوبی حس شده و سپس در نت میانی با رایحه گل رز حس زنانگی و دخترانگی آن به اوج می‌رسد. در نهایت هم بادی اسپلش مای شاین دار صورتی با رایحه چوب صندل، جذابیت خود را تکمیل می‌کند. 

بادی اسپلش گلدن رین مای؛ بادی اسپلش مای طلایی

این خوشبوترین بادی اسپلش زنانه مای، پرفروش‌ترین محصول این برند به حساب می‌آید. بافت و رایحه آن به سبکی یک باران طلایی بوده و خنکی بوی آن با سلیقه همه هماهنگ است. 
رایحه ملایم، گلی، چوبی و میوه‌ای این بادی اسپلش زنانه، همه آن چیزی است که برای داشتن بدنی خوشبو نیاز خواهید داشت. در نتیجه می‌توانید به صورت روزانه از آن استفاده و خود را از خرید عطرهای گران قیمت راحت کنید. 
رایحه سیب، هلو و زردآلو در نت آغازین بادی اسپلش مای طلایی، کاملاً حس شده و سپس جای خود را به نت میانی متشکل از گل رز، یاسمین و بنفشه می‌دهد. در نهایت با نت پایانی وانیل، چوب صندل و مشک، بادی اسپلش مای طلایی عطر خوشی را در ذهن افراد ثبت می‌کند. 

بادی اسپلش مای

بادی اسپلش کول اوشن مای؛ قیمت بادی اسپلش مای ابی

اگر به دنبال خنک‌ترین بادی اسپلش مای هستید تا برای فصول گرم و هنگام ورزش از آن استفاده کنید، مدل کول اوشن بهترین انتخاب برای شما است. رایحه بادی اسپلش cool ocean مای شما را به یاد بوی خنک دریا و اقیانوس خواهد انداخت. 
این بهترین بادی اسپلش زنانه مای، با رایحه توت‌فرنگی و هلو، آغاز شده و سپس در رایحه میانی عطر گل‌های رز داماس و فریزیا را حس کرده و در پایان کهربا، عنبر و چوب سدر، مشامتان را نوازش خواهد کرد. 

خرید بادی اسپلش مای مردانه و زنانه با قیمت عالی 

در نهایت به یاد داشته باشید که بادی اسپلش مای با داشتن حجم زیاد، ماندگاری بالا و بافت غیر روغنی، جایگزینی عالی برای محصولات خارجی مشابه است. شما می‌توانید انواع بادی اسپلش مای را با قیمتی اقتصادی از فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد انجام دهید. این سایت، سبد متنوعی از رایحه‌های خوش با قیمت مناسب را به شما عرضه خواهد کرد. 

دیدگاه شما چیست؟







0