0

تینت لب چیست؛ معرفی بهترین مارک تینت لب+ویدئو


آرایش لب را دست کم نگیرید. اغلب افراد تنها به آرایش چشم اهمیت می‌دهند و لب‌ها را با یک رژ ساده تکمیل می‌کنند. اما آرایش لب شما می‌تواند خاص‌تر از این باشد، فقط به شرطی که طرز استفاده از تینت لب را بدانید. تینت لب یکی از جذاب‌ترین محصولات میکاپ‌های کره‌ای بوده که در سال‌های اخیر توجه عاشقان میکاپ را به خود جلب کرده است. اگر می‌خواهید بدانید تینت لب چیست، چگونه باید از آن استفاده کرد و بهترین برندهای آن کدامند، با ما همراه باشید. 

تینت لب چیست و چه تفاوتی با رژ لب دارد؟ 

بگذارید ابتدابه پاسخ پرسش تینت لب برای چیست و چه اهمیتی در میکاپ دارد بپردازیم. تینت لب یک محصول آرایشی جدید با بافتی سبک است که به راحتی روی لب‌ها فید شده و یک لایه رنگ طبیعی به آن‌ها می‌دهد. در واقع، برخلاف رژ لب جامد و مایع که یک لایه به نسبت غلیظ با بافتی سنگین را روی لب ایجاد می‌کند، تینت لب یک بافت آبکی سبک دارد که کامل بر روی لب می‌خوابد. به عبارتی تینت، بین رژلب و برق‌لب قرار گرفته و رنگدانه‌های آن به لایه‌های اولیه پوست نفوذ می‌کند؛ در‌حالیکه رژلب تنها یک لایه ضخیم روی لایه پوست لب تشکیل داده و برای همین است که به راحتی پاک می‌شود.
در نتیجه با زدن تینت لب مات و براق اصلاً احساس نمی‌کنید که چیزی به لب‌ها زده‌اید. از طرفی ظاهر طبیعی لب‌ها را حفظ و در عین حال رنگی شاداب و زیبا به آن‌ها داده‌اید. علاوه‌بر این، یک محصول باکیفیت از بهترین مارک تینت لب در کنار رنگ دادن به لب‌ها باعث آب‌رسانی و نرمی آن‌ها هم می‌شود. ضمن اینکه نحوه استفاده از تینت لب، فقط محدود به لب نیست و حتی گاهی برای گونه هم کاربرد دارد. تینت لب ماندگاری بالایی داشته و شما می‌توانید با خیالی راحت در کافه یا رستوران مورد علاقه خود غذا بخورید و نگران پاک یا پخش‌شدن آرایش لب خود نباشید!

تینت لب چیست؟

نحوه استفاده از تینت لب؛ اموزش زدن تینت لب

بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند که نحوه استفاده از تینت لب، هیچ فرقی با رژلب ندارد و همین تصور غلط باعث می‌شود، تینت به خوبی روی لب پخش نشود. اگر شما هم در این گروه قرار دارید، بعد از رسیدن به پاسخ تینت لب چیست باید نحوه استفاده از آن را بدانید. 
خانم‌های ساده‌پسند که نمی‌خواهند زمانی طولانی را صرف میکاپ خود کنند و اموزش زدن تینت لب را می‌دانند، در ابتدا تنها مقداری از تینت را وسط لب‌ها زده و سپس آن را با انگشتان خود پخش می‌کنند. برخی دیگر برای کامل کردن آرایش لب، کمی لیپ گلاس یا برق لب به آن اضافه می‌کنند.
اما اگر می‌خواهید تینت را مانند کره‌ای‌ها به لب‌های خود بزنید، باید این مراحل را دنبال کنید:
1. در ابتدا مقداری وازلین یا بالم لب مایع به لب‌های خود بزنید. با این کار لب‌ها پوسته پوسته یا خشک نخواهند شد.
2. پس از حدود پانزده دقیقه، بالم لب را از روی لب با دستمال کاغذی یا پد به آرامی پاک کنید.
3. مقداری از تینت را به قسمت وسط لب پایینی بزنید اما لب‌ها را به یکدیگر نمالید.
4. با انگشت تینت را از وسط لب به اطراف آن پخش کنید.

قیمت تینت لب

5. اگر قسمتی خالی مانده یا یکدست پخش نشده، مجددا مراحل ۳ و ۴ را تکرار کنید.
6. به همین شکل به لب بالایی هم تینت بزنید. 
7. در صورت علاقه می‌توانید یک برق لب بی‌رنگ و ساده را هم در مرحله آخر اضافه کنید تا یک تینت لب عروسکی برای خود زده باشید. 
به طور معمول این نحوه استفاده از تینت باعث ماندگاری و دوام آن شده و در نتیجه روی لبه لیوان و لباس ردی نمی‌گذارد. اما اگر مرحله ۷ را انجام دهید و آن را با لیپ گلاس هم ترکیب کنید، احتمال پخش شدن تینت وجود دارد و باید بیشتر مراقب باشید.‌
به همین آسانی به بهترین شکل ممکن از تینت لب فانتزی و ساده استفاده کرده‌اید. این مراحل سخت نبوده و اگر آن‌ها را درست انجام دهید، لب‌‌ها ظاهری تمیزی و مرتب خواهند داشت. در غیر این صورت تینت به صورت نامساوی روی لب خشک می‌شود و آرایش زیبای شما را خراب می‌کند. در این روز‌های گرم بهاری، خط چشم رنگی و تینت از ترند‌های محبوب بین دختران جوان محسوب می‌شوند؛ پس اگر می‌خواهید آرایشی مطابق مد روز داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله مدل خط چشم گرافیکی را مطالعه کنید. 

خرید تینت لب

بهترین مارک تینت لب؛ انواع تینت لب

برندهای متنوعی در داخل و خارج کشور انواع تینت لب را عرضه کرده‌اند. تینت لب در ابتدا تنها با رنگ قرمز عرضه می‌شدند، اما در حال حاضر طیف رنگی گسترده‌ای از تینت وارد عرصه بازار شده که تعدادی از تولیدکنندگان بهترین مارک تینت لب به این ترتیب هستند:
•  در زمان خرید تینت لب، یکی از اولین پیشنهادات فروشنده به شما برند شیگلم sheglam خواهد بود. تینت لب شیگلم با فرمولاسیونی وگان، فاقد گلوتن، فاقد ‌پارابن و بدون تست حیوانی بوده که انواعی از تینت را در طیف رنگ‌های متنوعی تولید می‌کند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که قیمت تینت لب شیگلم از سایر برند‌ها بیشتر است. 
•  تینت لب اسنس: اسنس تینت‌های غیرچسبنده و فاقد چربی خود را با دو کارایی تینت لب و گونه تولید می‌کند.
•  تینت لب بنفیت: بنفیت طیف رنگی گسترده‌ای را از تینت لب‌های بادوام و ضدآب را تولید کرده که پیگمنت بسیار بالایی هم دارند. 
•  تینت لب شامپاینی: این تینت در ۶ رنگ و با ظاهری مات تولید می‌شود. تینت لب شامپاینی به نسبت سایر برند‌ها از قیمت بهتری برخوردار بوده و در عین حال ماندگاری بالایی هم دارد. 

تینت لب شامپاینی

عوارض تینت لب چیست؟ 

آیا استفاده از تینت لب، عارضه‌ای به دنبال دارد؟ باید بگوئیم که عوارض این محصول آرایشی به برند محصول بستگی دارد. برای مثال مشخص است که با خرید محصولات برندی همچون شیگلم، عوارض خاصی را برای لب تجربه نخواهید کرد. در واقع از آنجایی که این محصول هیچ مواد مضری ندارد، به لب آسیبی نمی‌رساند. اما مدل‌های بی‌نام و نشان و ارزان قیمت رایج در بازار می‌توانند با مواد شیمیایی و مضر باعث خشکی، پوسته شدن، سوزش و حتی واکنش آلرژیک شوند. 

بهترین مارک تینت لب

قیمت تینت لب چقدر است؟

درست مانند عوارض، کارایی و جلوه تینت لب، قیمت آن هم به بهترین مارک تینت لب بستگی دارد. طبیعی است که محصولات برندهای معتبر و سرشناس باید کمی گران قیمت باشند. برهمین اساس مدل‌های فیک و غیراصل نیز که با برند‌ها و شکل‌های گوناگون در بازار شایع شده‌اند قیمت مناسب‌تری دارند اما استفاده از آن‌ها، ریسک آسیب به پوست لب را بالا می‌برند. برای مثال بهتر است یک یا دو رنگ از مدل‌های بهترین برندها از جمله تینت لب اتود، تینت لب گلدن رز یا شیگلم را به‌جای چندین رنگ از برندهای ناشناس تهیه کنید. 

خرید تینت لب

خرید تینت لب با قیمت و کیفیت عالی

در این مطلب علاوه‌بر پاسخ به پرسش تینت لب چیست، ویژگی‌ها، نحوه استفاده و بهترین مدل‌ها از آن را بررسی کردیم. با در نظر گرفتن این اطلاعات می‌توانید به خرید تینت لب اقدام کرده و از انتخاب خود راضی باشید. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت تینت لب به فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد مراجعه کنید. این فروشگاه، سبد متنوعی از محصولات را به شما عرضه کرده و با قیمت‌های گوناگون، دست شما را در زمان خرید باز خواهد گذاشت. 

دیدگاه شما چیست؟







0