0

معرفی پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی


یکی از مهم‌ترین محصول مراقبتی پوست در میان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ضدآفتاب بوده که استفاده از آن در کل روتین پوستی ضروری است. پرتوهای ماورابنفش خورشید (UV) برای سلامت سلول‌های پوستی مضر هستند و بهترین ضد آفتاب سدی در برابر این پرتوها است. برخی افراد در هنگام خرید ضد آفتاب تصور می‌کنند که بهترین محصولات موجود در بازار، گرانترین ضد آفتاب خارجی هستند؛ غافل از اینکه برندهای معتبر ایرانی نیز لوازم باکیفیتی را تولید می‌کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی آشنا شوید. 

نحوه عملکرد ضدآفتاب؛ هرآنچه باید درباره کرم ضدافتاب بدانید! 

قرارگیری در معرض نور خورشید برای سلامت بدن ضروری است، چرا که نورخورشید از یک سو تولید ویتامین D در بدن را افزایش داده و از سویی دیگر با تقویت اندام‌های مختلف، احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها را کاهش می‌دهد.
البته نور خورشید در کنار همه این مزایا، دارای پرتوهای مضری است که به سلامت پوست آسیب می‌زنند. آفتاب سوختگی، لک‌های پوستی، کک و مک، پیری زودرس و افزایش احتمال ابتلا به سرطان‌های پوستی برخی از این عوارض هستند. 
بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی و خارجی، سدی فیزیکی و شیمیایی در برابر اشعه‌های مضر خورشید ایجاد می‌کند. البته بهترین ضد آفتاب های ایرانی و خارجی ۱۰۰ درصد نبوده و نمی‌توان به طور کامل مانع از عبور اشعه ماورابنفش خورشید شد. هر ۲ تا ۴ ساعت یک بار باید ضدآفتاب را تمدید کرد تا بتوان به شیوه بهتری از پوست محافظت نمود. در زمان خرید ضد آفتاب، بیش از هر چیزی به کیفیت محصول و تناسب آن با نوع پوست خود توجه کنید و سپس به بررسی قیمت ضد آفتاب بپردازید. در نظر داشته باشید که برای خرید ضدآفتاب باید نوع پوست، شرایط و سایر نیاز‌های خود را در نظر بگیرید؛ در مقاله راهنمای خرید کرم ضد آفتاب، برخی از مهم‌ترین نکات برای انتخاب بهترین ضدافتاب را برای شما بیان کردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی

تفاوت فلوئید و کرم ضدآفتاب در چیست؟

پیش از آن که به معرفی پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی بپردازیم، بهتر است تا به یک سوال مهم پاسخ دهیم؛ تفاوت فلوئید ضد آفتاب و کرم ضد آفتاب چیست؟ احتمالا شما نیز در هنگام خرید ضد آفتاب با این دو اصطلاح مواجه شده‌اید. 
فلوئید و کرم ضدآفتاب از نظر عملکرد و کارایی تفاوتی ندارند و هر دو این محصولات را باید در طول روز چندین بار تمدید کرد. معنای لغوی فلوئید (Fluid) مایع است و فلوئید ضدآفتاب در مقایسه با کرم، بافت سبک‌تر و حالت روان و مایع دارد. جذب فلوئید در سطح پوست راحت‌تر از کرم بوده و به دلیل آن که بر پایه آب تولید می‌شود، برای انواع پوست چرب مناسب‌تر است. اگر می‌خواهید درباره این دو محصول بیشتر بدانید در مقاله فلوئید بهتر است یا کرم ضدافتاب به طور کامل به نقد و بررسی کامل آن‌ها پرداخته‌ایم. 

آشنایی با لیست پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی

پس از معرفی ضدآفتاب، در این بخش قصد داریم تا شما را با فهرستی از ۱۰ ضدآفتاب پرفروش و باکیفیت ایرانی از برندهای الارو، مای، شون و نئودرم آشنا کنیم. 

۱. فلوئید ضدآفتاب مای (در نارنجی)؛ پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی

برند مای یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی مانند ریمل و محصولات مراقبتی پوست است. اگر پوست چرب یا مختلط دارید، ضد آفتاب فلوئید مای یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. فلوئید مای بر پایه آب تولید شده و چربی دیگری به پوست اضافه نمی‌کند. از ویژگی‌های این بهترین ضد آفتاب های ایرانی می‌توان به جذب سریع، ترکیبات ضدحساسیت، غیر کومدوژنیک، SPF 50، محافظت مناسب از پوست و فاقد اثرات سفیدکنندگی اشاره کرد.

۲. فلوئید الارو (بدنه نارنجی)؛ بهترین مارک ضد افتاب ایرانی از نظر پزشکان

این محصول نیز نوعی فلوئید ضدآفتاب از برند الارو بوده که از جمله پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی است. ضد آفتاب فلوئیدی الارو بسته‌بندی بطری شکل با رنگ نارنجی دارد که به سرعت در سطح پوست جذب می‌شود. بافت سبک این پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی باعث شده تا پس از استفاده از آن احساس سنگینی روی پوست نداشته باشید. فلوئید ضد آفتاب وت فورس الارو فاقد ترکیبات پارابن و اسانس بوده که از ایجاد لک، جوش و چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

۳. کرم ضد افتاب شون؛ بهترین مارک ضد افتاب ایرانی

شون نیز از جمله برندهای پرفروشی است که در زمان خرید ضد آفتاب با یکی از گزینه‌های آن روبه‌رو می‌شوید. کرم ضد افتاب شون ضد حساسیت بوده و بافت سبک و مناسبی دارد. ضدآفتاب ایرانی فاقد چربی شون سطح محافظتی بالایی داشته و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. اگر پوست شما چرب بوده و مستعد ایجاد جوش و آکنه است، با استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب گیاهی ایرانی شون می‌توان به کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش کمک کرد.

ضد آفتاب ایرانی

۴. کرم ضد آفتاب مردانه مای؛ بهترین ضد آفتاب مردانه ایرانی

ضد آفتاب مردانه مای بافت سبکی داشته که کاملا بی‌رنگ است و به همین دلیل از جمله محصولات مناسب آقایان خواهد بود. مزایا آنتی اکسیدانی کرم ضد آفتاب مای مردانه، سطح رادیکال‌های آزاد پوست را کاهش داده و مانع از آسیب‌های پوستی می‌شود. با مصرف کرم فاقد چربی مردانه مای می‌توان از ایجاد لک‌های قهوه‌ای ناشی از قرارگیری در معرض نور خورشید و همچنین پیری زودرس پوست جلوگیری کرد. 

۵. کرم ضد افتاب کرم پودری الارو؛ ضد آفتاب کرم پودری با پوشانندگی بالا

برای خانم‌هایی که علاوه بر ضدآفتاب به دنبال یک کرم آرایشی با پوشش مناسب هستند، ضدآفتاب کرم پودری فاقد چربی الارو، بهترین گزینه خواهد بود. با خرید ضد آفتاب الارو، به مصرف محصولات آرایشی مانند کرم پودر بی‌نیاز می‌شوید. 
این ضد آفتاب ایرانی ماندگاری بالایی داشته و ضدآب است، پس با تعریق از سطح پوست پاک نمی‌شود. با خرید کرم ضد افتاب الارو از پوست در برابر نور خورشید محافظت شده و فرمولاسیون آن غنی از سالیسیلیک اسید بوده و با لایه‌برداری پوست به رفع آکنه کمک می‌کند.

پرفروش ترین کرم ضد افتاب ایرانی

۶. ضد آفتاب مکس پروتکت نئودرم؛ بهترین ضد آفتاب ایرانی برای انواع پوست

نئودرم نیز دیگر برند پرفروش ضدآفتاب در فروشگاه‌های مختلف محسوب می‌شود. ضدآفتاب فاقد چربی مکس پروتکت نئودرم از آسیب نور خورشید جلوگیری کرده و ترشح سبوم (چربی پوست) را تنظیم می‌کند. از ویژگی‌های این بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی می‌توان به مزایا ضدالتهاب، آنتی میکروبیال و مرطوب‌کننده پوست اشاره کرد. بهترین کرم ضد آفتاب و آبرسان ایرانی نئودرم قابلیت جذب بالایی در سطح پوست داشته و مانع از بروز انواع جوش و آکنه می‌شود.

بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی

۷. فلوئید ضد آفتاب فیزیکال مای؛ ضدافتاب خوب ایرانی 

از جمله دیگر انواع پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی می‌توان به ضد آفتاب فیزیکال مای اشاره کرد. فلوئید مای فیزیکال مناسب پوست‌های چرب و مختلط است که بر پایه آب ساخته شده و بافت سبکی دارد. ضد آفتاب فیزیکال مای برای پوست‌های حساس و کودکان نیز قابل استفاده بوده و از ایجاد مشکلات پوستی ناشی از پرتوهای مضر خورشید جلوگیری می‌کند. در تولید ضد آفتاب فیزیکال مای پوست چرب از ترکیبات روغنی استفاده نشده و به همین دلیل مناسب پوست‌های خیلی چرب است.

۸. کرم ضد افتاب الارو مناسب انواع پوست

در هنگام خرید ضد آفتاب اگر به دنبال بالاترین سطح محافظتی در برابر نور خورشید هستید، این ضد آفتاب برند الارو بهترین انتخاب برای شما است. تولید محصولات الارو تحت لیسانس کشور فرانسه، موجب می‌شود تا ضدآفتاب‌های فرانسوی این برند کیفیت بالایی داشته باشند که یکی از آن‌ها ضد افتاب SPF 50 الارو مناسب انواع پوست است. این محصول در سه رنگ مختلف تولید شده و به آبرسانی پوست نیز کمک می‌کند.

پرفروش ترین کرم ضد آفتاب ایرانی

۹. معرفی کرم ضد آفتاب ایرانی شون

یکی از دیگر محصولات برند شون نیز از پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی محسوب می‌شود. ضد آفتاب SPF 50 شون مناسب انواع پوست نرمال و خشک است که به سرعت در سطح پوست جذب می‌شود. این ضدآفتاب ایرانی با عدد SPF 50 سطح محافظتی مناسبی داشته و روی پوست حالت سفید ایجاد نمی‌کند. وجود کلاژن هیدرولیز شده در ترکیبات این ضدآفتاب، آن را به یک محصول پوستی مفید تبدیل کرده است.

پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی

۱۰. پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی هایلی پروتکتیو نئودرم

این محصول یک ضدآفتاب مناسب با مزایای ضدالتهاب است که از ایجاد لک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های پرفروش ترین ضدآفتاب ایرانی فاقد چربی هایلی پروتکتیو نئودرم می‌توان به رطوب‌رسانی پوست و عدم ایجاد واکنش‌های آلرژیک اشاره کرد. با وجود مزایا این محصول، قیمت ضد آفتاب هایلی پروتکتیو کاملا مناسب و منطقی است. این ضدآفتاب در دو نوع بی‌رنگ و رنگی تولید شده که انتخاب آن‌ها به نظر شما بستگی دارد.

خرید ضد آفتاب از فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد 

در این مطلب پس از معرفی تفاوت فلوئید و کرم ضدآفتاب، چندین نمونه از انوع پرفروش ترین ضد آفتاب ایرانی را معرفی کردیم. برای خرید ضد آفتاب پس از درنظر گرفتن ویژگی‌ها و نوع پوست، باید برندهای معروف را انتخاب کرده و بعد به سراغ فروشگاه‌های معتبری مثل بیوتی کد بروید.
سایت بیوتی کد یک فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی و عطر بوده که قیمت ضد آفتاب را با تخفیف‌های ویژه‌ای که دارد بسیار اقتصادی می‌کند. همچنین در بیوتی کد انواع لوازم ارایش چشمی و دیگر محصولات مراقبتی و آرایشی عرضه شده‌اند.

دیدگاه شما چیست؟







0