0

رنگ رژ لب مناسب فصل بهار و تابستان 1403+ویدئو رژ‌های بهاری


به طور کلی در انتخاب رژ لب مناسب بهار دست بازی دارید. اغلب میکاپ‌ها و آرایش‌های تابستانی و بهاری و انواع رژ لب دخترانه، نسبت به زمستانی و پاییزی تنوع بیشتری دارند. البته با این تفاوت که بافت و جنس میکاپ برای تابستان و بهار هم اهمیت زیادی دارد. آرایش مناسب برای فصل بهار، باید بافت سبک‌تری داشته باشد. به همین دلیل هر رنگی را که برای بهار و تابستان در این قسمت پیشنهاد می‌کنیم، از جدیدترین ترند رنگ رژ لب بخرید که بافت سبکی دارند و پخش نمی‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ۹ رنگ رژ لب مناسب فصل بهار و تابستان آشنا شوید: 

1. رژ لب نود؛ رژ لب رنگ لب طبیعی بهاری 

از آنجایی که اغلب مدل‌های خط چشم گرافیکی ترند بهار و تابستان از مدل‌های رنگی آبی، سبز و حتی هولوگرامی هستند، رژ لب نود می‌تواند بهترین دوست شما در این فصول باشد. انتخاب رژ برای چشم‌های رنگارنگ کمی دشوار است، اما رژ لب نود همیشه به عنوان پاسخگوی نیازها عمل می‌کند. 
رژ لب رنگ لب طبیعی هیچ‌گاه قدیمی نشده و نمی‌شود. در نتیجه می‌توانید با توجه به رنگ لب خود، یک رژ نود خریداری کنید. سپس با خیالی آسوده آن را در فصول مختلف سال و به ویژه برای رژ لب مناسب بهار استفاده کنید. با توجه به رنگ لب اصلی افراد، رژ لب بهاری نود برای بعضی از افراد دارای طیف رنگ کرمی، برای عده‌ای کالباسی و برای عده‌ای دیگر صورتی است. 

بهترین رنگ رژ لب‌ های بهاری

2. رژ لب هلویی؛ بهترین رنگ رژ لب‌ های بهاری

میوه‌ها را به رژ لب بهاری تبدیل کنید! یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توانید در فصول مختلف سال انجام دهید، این است که برای میکاپ از طبیعت الهام بگیرید.
برای مثال در روزهای زرد و نارنجی پاییزی، رژ لبی به رنگ برگ درختان بزنید. در روزهای زیبای بهار و تابستان هم برای انواع رژ لب دخترانه، رنگ‌های جذابی همچون رنگ هلو را به عنوان رژ خود انتخاب کنید. رژ لب بهاری هلویی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این فصول محسوب می‌شود. 

رنگ رژلب مناسب بهار کدامند؟

3. رژ لب رنگ لب طبیعی؛ آرایش مناسب فصل بهار 

پرطرف دار ترین رژلب ها در فصل بهار، رژ لب رنگ لب طبیعی است. بهترین رنگ رژ لب برای بهار نباید به طور دقیق رنگ لب‌های خودتان باشد. بلکه از میان رنگ‌های مشابه به رنگ طبیعی لب، یک رژ مناسب از میان طیف رنگی متنوع رژ لب کالیستا انتخاب کنید. سپس برای تکمیل کردن آرایش بهاری و تابستانی خود این رژ را بزنید. این رژ را می‌توانید برای هر جایی با هر میکاپی به کار بگیرید. 

بهترین رنگ رژ لب‌ های بهاری

4. رژ لب نارنجی قرمز؛ رنگ رژلب مناسب بهار کدامند؟

از افراد علاقمند به رژ لب های جسورانه و پرسروصدا هستید؟ رژ لب قرمز با تن نارنجی برای شما ساخته شده است. این رژ مناسب بهار حس شادابی و سرزندگی را به چهره شما خواهد داد. البته نارنجی قرمز به عنوان بهترین رنگ رژ لب‌ های بهاری را بیشتر برای افراد دارای پوست‌هایی با تناژ گرم پیشنهاد می‌کنیم. جایگزین آن برای پوست‌هایی با تناژ سفید می‌تواند قرمز آلبالویی باشد. 

5. رژ لب صورتی روشن؛ بهترین رنگ رژ لب برای بهار

با رژ صورتی روشن می‌توانید زیبایی حالت و شکل لب‌های خود را به رخ بکشید و نه زیبایی رنگ را. این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های انواع رژ لب کالیستا بوده است چراکه یک رژ دخترانه، زیبا و ملیح به حساب می‌آید. با توجه به تناژ رنگ پوست و سلیقه خود می‌توانید صورتی روشنی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است. 

پرطرف دار ترین رژلب ها در فصل بهار

6. رژ لب صورتی پررنگ؛ رژ لب برای فصل بهار

با این رژ حال و هوای بهار را به میکاپ خود بیاورید! با اینکه انواع رژ صورتی کمرنگ از انواع رژ لب دخترانه هستند اما رژ لب صورتی پررنگ یک دختر ساده نیست؛ بلکه دختری شاداب، پرهیجان و شجاع را به نمایش می‌گذارد.
با این رنگ می‌توانید بر بهاری بودن میکاپ خود تأکید کنید چراکه رنگ گل‌های جذاب و شکوفه‌های زیبای بهاری است. این نوع صورتی را از میان مدل‌های رژ لب جامد کالیستا نوع گلمور شاین پیدا کنید.  

رژ لب مناسب بهار

7. رژ لب ارغوانی؛ بهترین رنگ رژلب برای بهار و تابستان

رنگ پوست سفید و روشنی دارید و می‌خواهید رژ لب مناسب بهار را پیدا کنید؟ دیگر نیازی به گشتن نیست چراکه رژ ارغوانی بهترین گزینه برای آرایش بهاری شما است. این رژ کمی جسورانه‌تر و خاص‌تر از مدل‌های صورتی، نود و طبیعی است و می‌تواند لب‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان دهد. رژ لب مایع کالیستا طیف جذابی از این رنگ را شامل شده است. 

8. رژ لب مرجانی؛ بهترین رژ آرایش مناسب برای فصل بهار

بدون‌شک وقتی درباره پرطرف دار ترین رژلب ها در فصل بهار صحبت می‌کنیم، رژ لب مرجانی رنگ ملیح و ملایم دیگری برای استفاده در بهار و تابستان است. در صورتی که به آرایش چشم بیشتر اهمیت می‌دهید و خط چشم‌ رنگی می‌کشید، از این رنگ برای لبان زیبای خود استفاده کنید. رژ لب مای رنگ مرجانی ملایم و شیکی را عرضه کرده است که می‌توانید امتحان کنید. 

بهترین رنگ رژ لب برای بهار

9. رژ لب قرمز؛ راهنمای انتخاب رژ لب برای فصل بهار

همان‌طور که می‌دانید، رژ لب قرمز رژی همیشگی، همه‌فن‌حریف و عالی برای تمام فصول سال است. این رژ همیشه به کار می‌آید و در نتیجه برای بهار و تابستان هم آن را پیشنهاد می‌کنیم. اگر از طرفداران میکاپ‌های کلاسیک و فرانسوی هستید، یک رژ بهاری قرمز باکیفیت را در کالکشن بهار و تابستان خود قرار دهید. 

رژ لب بهاری

خرید بهترین رنگ رژ لب برای بهار

در این مطلب ۹ پیشنهاد زیبا را برای رنگ رژ مناسب بهار و تابستان بررسی کردیم که می‌توانید آن‌ها را هر روز استفاده کنید. تنها توجه داشته باشید که بعضی از مدل‌ها خاص‌تر و غلیظ‌تر هستند و بالطبع برای آرایش چشم ساده‌تر پیشنهاد می‌شوند. شما کدام رنگ را ترجیح می‌دهید؟
اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی با قیمت و کیفیت مناسب هستید به شما، فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد را پیشنهاد می‌کنیم. این سایت، انواع و اقسام محصولات در قیمت‌های مختلف با کیفیت‌های عالی را به شما عرضه می‌کند. 

دیدگاه شما چیست؟







0