0

معرفی لیست بهترین محصولات شیگلم اصل


شیگلم sheglam از برندهای معروف و پرطرفدار لوازم آرایشی بوده که امروزه در دست هر اینفلوئنسر ایرانی و خارجی می‌بینید. طبیعی است که با دیدن ویدئو‌های مختلف از محصولات آرایشی شیگلم در شبکه‌های اجتماعی به خرید محصولات این برند ترغیب شوید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا با بهترین محصولات شیگلم آشنا شده و بهترین خرید را انجام دهید.

آشنایی با تاریخچه محصولات شیگلم

می‌توان امسال را سال خرید محصولات شیگلم sheglam اصل دانست چرا که بیوتی‌بلاگر‌های ایرانی و خارجی حسابی به این برند روی خوش نشان دادند. اگر به میکاپ و لوازم آرایشی علاقه داشته‌باشید، امکان ندارد شبکه‌های اجتماعی خود را باز کنید و با چند ویدئو معرفی و تست محصولات شیگلم روبرو نشوید.

اما شیگلم ساخت کجاست؟ لوازم آرایشی برند شگلم، تولیدات یک شرکت سنگاپوری هستند که با هدف ارائه محصولاتی سالم، باکیفیت و به‌صرفه شروع به کار کرد. اگر طرفدار محیط‌زیست و وگان هستید، باید به شما بگوئیم که به طور خلاصه بهترین محصولات شیگلم شامل لیست زیر بوده که به‌صورت جداگانه به بررسی ویژگی‌های آن‌ها خواهیم پرداخت:

  1. تینت لب شیگلم
  2. کرم پودر شیگلم
  3. رژگونه مایع شیگلم اصل
  4. حجم دهنده لب شیگلم
  5. هایلایتر شیگلم
  6. پالت رژگونه شیگلم

بهترین محصولات شیگلم

رژگونه مایع شیگلم؛ ترند آرایشی این روز‌ها

وقت آن رسیده که مهم‌ترین محصول برند SheGlam اصل یعنی رژگونه مایع شیگلم که این‌روز‌ها حسابی سروصدا کرده را به شما معرفی کنیم. رژ گونه شیگلم، بسته‌بندی و طراحی جذابی داشته و از نظر ظاهری کمی مشابه رژ لب‌های مایع است. وقتی که رژ گونه شیگلم را باز می‌کنید، با یک اپلیکاتور کوچک اسفنجی مواجه می‌شوید که به شما امکان می‌دهد، رژگونه را به‌آسانی روی گونه‌های خود پخش و فید کنید.  
اما چرا شیگلم رژ گونه در گروه بهترین محصولات شیگلم قرار می‌گیرد؟ باید به این نکته توجه کرد که رژگونه های شیگلم ماندگاری بالایی دارند؛ برای مثال اگر پیش از بیرون رفتن از منزل، رژ گونه شیگلم را استفاده کنید خواهید دید که این محصول بدون اسپری فیکساتور تا چند ساعت، روی صورت شما باقی خواهد ماند. ضمن اینکه رژگونه شیگلم sheglam اصل روی کرم‌پایه یا کرم فونداسیون شما پخش نمی‌شود. رژگونه های شیگلم با داشتن 10 رنگ مختلف، متناسب هر سلیقه و تناژ پوستی بوده و فاقد گلوتن، پارابن است. در ادامه به معرفی رنگبندی متنوع رژ گونه های شیگلم می‌پردازیم: 

  1. خرید رژگونه شیگلم love cake
  2. رژ گونه مایع risky business
  3. رژ گونه شیگلم devoted
  4. رژگونه شیگلم rose ritual
  5. رژ گونه شگلم swipe right
  6. رژ گونه مایع شیگلم هاش هاش 

لوازم آرایشی شیگلم

بهترین رنگ رژ گونه شیگلم کدام است؟

همانطور که اشاره شد، رژ گونه های شیگلم رنگبندی متنوعی دارند تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند. اما بدون شک پرفروش‌ترین و بهترین رنگ رژ گونه شیگلم که این برند را حسابی بین مصرف‌کنندگان محبوب کرد رژگونه شیگلم love cake است. این محصول، رنگ صورتی ملایمی داشته و سرشار از ترکیبات مغذی چون ویتامین E و روغن گل‌رز است. رژ گونه شیگلم لاو کیک برای انواع پوست، مخصوصا پوست‌های روشن بسیار مناسب است. 

تینت لب شیگلم؛ برای طرفداران آرایش نچرال 

اگر از افرادی هستید که با زدن رژلب، حس چسبندگی و سنگینی روی لب داشته و احساس ناراحتی می‌کنید، تینت لب شیگلم راه‌حل شماست. این تینت شیگلم بافت بسیار سبکی داشته و در عین حال دوام بالایی دارد. تینت لب شیگلم، ماندگاری بالایی داشته و برخلاف رژ‌لب و تینت‌های معمولی، نیازی به چندبار زدن و استفاده ندارد.

این تینت دارای حدود ۱۲ رنگ مختلف بوده و مانند سایر بهترین محصولات شیگلم در ترکیبات آن از گلوتن و پارابن استفاده نشده است. همچنین بر روی یقه لباس، لبه لیوان و در مجموع بر هیچ چیزی رد نمی‌گذارد. به عبارتی کاملاً بر روی لب‌ها می‌خوابد و تا ۵ ساعت دوام می‌آورد. البته به شرطی که لوازم آرایشی شیگلم مطمئن و اصل را خریداری کنید!

شیگلم اصل sheglam

کانتور شیگلم؛ برای آرایشی جذاب و به یاد‌ماندنی

اگر مراحل میکاپ صورت را بدانید حتما به اهمیت استفاده از یک کانتور مناسب هم پی‌ برده‌اید، به کانتور شیگلم نیاز دارید. کانتور شیگلم مدل SUN SCULPT به دلیل بافت مایعی که دارد به شما امکان پخش و فید صحیح کانتور را می‌دهد. 

 

پوستی صاف و یکدست با کرم پودر شیگلم

کرم پودر شیگلم برای افرادی که می‌خواهند پوستی صاف و آرایشی یکدست داشته باشند، بهترین گزینه است. این کرم پایه به‌خوبی روی پوست شما فید شده و آنقدر سبک است که احساسش نخواهید کرد. کرم پودر شیگلم، چربی روی میکاپ ایجاد نکرده و جلوه نهایی میکاپ با این کرم پودر مات خواهد بود.  این کرم پودر مانند سایر بهترین محصولات شیگلم در طیف رنگی مختلفی عرضه شده و برای رنگ پوست بانوان ایرانی، گزینه‌هایی بی‌شمار دارد. کرم پودر شیگلم مانند سایر محصولات این برند فاقد پارابن، الکل، گلوتن و مواد‌مضر بوده و فاقد تست و ترکیبات حیوانی است. 

بهترین محصولات شیگلم sheglam

لب‌هایی زیبا با حجم دهنده لب شیگلم

آیا شما هم جذب ظاهر میکاپ‌های آسیایی و کره‌ای با لب‌های طبیعی اما براق و پرحجم می‌شوید؟ انتخاب اول و آخر بیوتی‌بلاگر‌های آسیایی در حال حاضر، حجم دهنده لب شیگلم است. این محصول انواع مختلفی داشته و دارای رنگ‌بندی متنوع از بیبی پینک تا قهوه‌ای تیره و قرمز است. حجم دهنده لب شیگلم، مانند یک برق لب موجب درخشندگی آن‌ها و مانند یک تینت، کمی رنگ به لب‌ها داده و حجم آن‌ها را هم بیشتر می‌کند.

آرایشی شاین و براق با هایلایتر شیگلم

فرقی نمی‌کند که بخواهید یک آرایش نچرال برای روز داشته باشید یا یک میکاپ خاص برای دورهمی را رقم بزنید؛ در هر حال شما به یک هایلایتر کاربردی نیاز خواهید داشت.
هایلایتر شیگلم یک درخشندگی و شاین خاص به پوست داده و بافت مایع آن به شما اجازه می‌دهد به راحتی روی پوست اعمال شود. هایلایتر شیگلم ماندگاری بالایی داشته و ضدآب است. 

پالت رژگونه شیگلم مدل Sweet Cheeks

به استفاده از رژگونه مایع علاقه‌ای ندارید یا در مجموع می‌خواهید به انواعی از رژگونه دسترسی داشته باشید تا آرایش‌های مختلفی در هر روز رقم بزنید؟ پالت رژگونه شیگلم مدل Sweet Cheeks برای شما ساخته شده است. با این پالت شیگلم اصل SHEGLAM برای هر نوع میکاپ خود یک رژگونه مناسب دارید که کل روز را دوام می‌آورد!

بهترین محصولات شیگلم

خرید بهترین محصولات شیگلم از نمایندگی شیگلم در تهران 

توجه داشته باشید که در حال حاضر برند شیگلم یکی از محبوب‌ترین برندهای جهانی بوده و محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند. در نتیجه اگر به سلامت پوست و صورت خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید بهترین محصولات شیگلم را با خیالی آسوده از بیوتی کد به عنوان نمایندگی شیگلم در تهران کنید. حتماً این خرید را از فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی بیوتی کد انجام دهید تا محصولات اصل و اورجینال را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

دیدگاه شما چیست؟







0