0

بهترین تقویت مژه چیست؟ معجزه پرپشت شدن مژه در کمترین زمان!


از ریمل زدن خسته شده‌اید و می‌خواهید به صورت طبیعی مژه‌هایی بلند و پرپشت داشته باشید؟ در این مطلب بهترین راه‌حل را به شما معرفی خواهیم کرد. همان‌طور که می‌دانید، متأسفانه عوامل مختلفی در مرور زمان باعث ریزش مژه می‌شوند یا عده‌ای از افراد از ابتدا مژه‌های کم پشت و کوتاهی دارند. اقداماتی همچون کاشت مژه پس از مدتی تنها مشکل را بدتر می‌کند. از این رو در این مطلب به شما خواهیم گفت که بهترین تقویت مژه چیست؟ 

آشنایی با بهترین روش‌های تقویت مژه

با یک سرچ ساده متوجه می‌شوید که در هر قسمتی از شبکه‌های مجازی افراد بسیاری به معرفی راه‌های تقویت مژه پرداخته‌اند. از روش‌های خانگی و ساده همچون استفاده از روغن‌های طبیعی تا روش‌های خاص و گاهی حتی عجیب را برای رشد مژه معرفی کرده‌اند. در انجام هر یک از این روش‌ها باید بسیار آگاهانه و محافظه‌کار عمل کنید چراکه مژه، پلک و چشم از حساس‌ترین اعضای بدن هستند. هر موادی می‌تواند موجب حساسیت، آلرژی، سوزش چشم و حتی ریزش مژه شود. از این رو سعی کرده‌ایم روش‌های مطمئن‌تری را در این قسمت به شما معرفی کنیم: 

رشد سریع مژه در سه روز

قوی ترین دارو برای پرپشت شدن مژه

افراد زیادی ترجیح می‌دهند که به‌جای به‌کارگیری محصولات و درمان‌های موضعی همچون محلول و سرم تقویت مژه، دارو مصرف کنند. در این راستا باید توجه داشته باشید که دارو در زمانی کارساز است که مشکل ریزش مژه و خالی بودن آن توسط تغذیه ناسالم، بیماری و حتی عوامل و مشکلات ژنتیکی رخ داده باشد.
در غیر این صورت مصرف دارو کار صحیحی نیست. در ضمن برای انتخاب دارو برای پرپشت شدن مژه باید به متخصصین مراجعه کنید تا پس از معاینه کلی برای شما نسخه بنویسند. در نظر داشته باشید که یکی از بهترین راه‌ها برای پرپشت شدن مژه، پاک کردن ریمل به صورت درست و اصولی است. در مقاله چگونه ریمل را پاک کنیم، روش‌های مختلفی را برای اینکار بیان کرده‌ایم. 

بهترین مارک وازلین برای مژه

تقویت مژه و ابرو در خانه

همیشه روش‌های خانگی تقویت ابرو، مژه، ناخن، موها و پوست از شیوه‌های پرطرفدار و محبوب در بین مردم بوده‌اند. در واقع به صرفه، بی‌هزینه و بی‌ضرر بودن این روش‌ها از دلایل اصلی محبوب شدن آن‌ها در بین مردم هستند. در مجموع پیشنهاد می‌کنیم برای رشد سریع مژه در خانه یکی از این موارد را امتحان کنید: 
1. استفاده از روغن کرچک برای ریشه مژه
2. زدن از روغن نارگیل روی ریشه مژه
3. استفاده از روغن زیتون بر ریشه مژه
4. زدن بهترین مارک وازلین برای مژه

البته باید توجه داشته باشید که هر یک از این روغن‌ها با غلظت بالا می‌توانند به داخل چشم راه پیدا کنند. در نتیجه باعث آسیب و سوزش چشم شوند. در نتیجه در هنگام استفاده از هر یک از روغن‌های تقویت مژه و ابرو در خانه باید مراقب عدم ریزش مایع به داخل چشم باشید. حجم کمی استفاده کنید تا سریع‌تر جذب مژه شود و به داخل چشم نرود. در ضمن با استفاده منظم می‌توانید در مدتی کوتاه معجزه پرپشت شدن مژه را حس کنید. در نظر داشته باشید که زیبایی مژه‌های بلند و پرپشت با انتخاب یک رمیل مناسب دو چندان خواهد شد. اگر به دنبال خرید ریمل با قیمت مناسب هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ نمونه‌های ایرانی بروید. ریمل گیاهی شون با عصاره بادام و انواع ویتامین‌ها به مژه‌های شما حالت کاشت خواهد داد. 
تجربه تقویت مژه سریتا

 

محصولات تقویت مژه

به طور کلی استفاده از محصولات تقویت مژه نسبت به روغن‌ها و سایر روش‌ها آسان‌تر است. این محصولات دارای اپلیکاتور یا فرچه مخصوص هستند، ترکیبات طبیعی و مفیدی دارند و به طور تخصصی برای مژه‌ها تولید شده‌اند. در نتیجه در اغلب موارد موجب سوزش چشم و حساسیت نمی‌شوند. تعدادی از بهترین محلول‌های تقویت مژه در بازار ایران این ۳ مورد را شامل می‌شوند:  

1. تقویت مژه سریتا: محصول سریتا در حال حاضر بهترین و معروف‌ترین محصول برای رشد و پرپشت کردن مژه‌ها است. تجربه تقویت مژه سریتا نشان داده که در صورت استفاده صحیح و مداوم پس از مدتی کوتاه به شکل زیبایی باعث بلند و پر شدن مژه‌ها خواهد شد.  
2. تقویت مژه بایوآکوا: محصول بایوآکوا محصول پرکاربرد دیگری در این زمینه است. تأثیر آن به اندازه محصول سریتا قوی و بی‌نقص نیست اما با استفاده مکرر می‌تواند تا حدودی مژه‌ها را پرپشت و تقویت کند. 
3. تقویت مژه اکسیلیا: این تقویت کننده بر پایه آب ساخته شده است و به همین دلیل استفاده از آن امن است. اکسیلیا می‌تواند موجب ضخیم و پررنگ شدن مژه‌های شما شود. 

خرید محصولات تقویت مژه

نحوه استفاده از تقویت مژه

نحوه استفاده از انواع محصولات، کرم‌ها، روغن‌ها و محلول‌های تقویت مژه اهمیت بسیار زیادی دارد. در برخی موارد، افراد نسبت به استفاده از این محصولات اقدام می‌کنند و پس از مدت کوتاهی به‌کارگیری محلول، مصرف آن را قطع می‌کنند. این کار می‌تواند عوارض مهمی همچون ریزش یا جلوگیری از رشد مژه را به وجود آورد.
در نتیجه بر اساس مدل و دستورالعمل محصول، باید نکات لازم را به خوبی رعایت کنید و دستورات نحوه استفاده را دنبال کنید. برای مثال برای محلول تقویت مژه و ابرو سریتا باید در ابتدا هر شب از این محلول یا کرم به مژه‌های تمیز بزنید. سپس در مرحله دوم استفاده، به‌کارگیری را به یک شب در میان و پس از آن هم به دو بار استفاده در هفته کاهش دهید. باید این نحوه استفاده را ادامه دهید تا دیگر نیازی نباشد. در واقع نباید مصرف را به طور ناگهانی قطع کنید. 

رشد سریع مژه در سه روز

رشد سریع مژه در سه روز

عده‌ای با عباراتی همچون رشد سریع مژه در سه روز محصولات خود را به فروش می‌رسانند. باید در این شرایط بسیار سخت‌گیر و مراقب باشید چراکه این محصولات حتی می‌توانند نتیجه عکس بدهند. حتی بهترین تقویت مژه هم حداقل به حدود یک هفته برای ایجاد کمی تغییرات در رشد و حالت مژه‌ها به زمان نیاز دارد. 

خرید محصولات تقویت مژه با بهترین قیمت 

در این مقاله شما را با بهترین راه‌های تقویت مژه آشنا کردیم تا با در نظر گرفتن هریک از آن‌ها، بهترین را انتخاب کنید. به طور کلی همیشه به این نکته توجه کنید که روش‌های خانگی با اینکه قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند اما برای نتیجه دادن به زمان زیادی نیاز دارند. اگر به دنبال راهی برای تقویت مژه در سریع‌ترین زمان هستید باید از فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد خرید کنید. این فروشگاه بهترین محصولات با قیمت‌های گوناگون را برای رشد و پرپشت شدن سریع مژه‌ها به شما پیشنهاد می‌کند.  

دیدگاه شما چیست؟







0