0

فرق ریمل اسنس اصل از تقلبی+ویدئو


مهم نیست که چقدر حرفه‌ای و سریع میکاپ کنید در هر حال بدون ریمل، آرایش شما تکمیل نخواهد بود. برند‌های خارجی و ایرانی، نمونه‌های متعددی از ریمل را به بازار عرضه کرده‌اند که محبوب‌ترین آن‌ها در بازار ایرانی، برند اسنس essence است. فروش خوب محصولات برند اسنس essence به خصوص ریمل آن باعث شده، نمونه‌های فیک و تقلبی آن در بازار زیاد شوند. استفاده از ریمل فیک اسنس در طولانی‌مدت، چشم و مژه‌های شما را در معرض حساسیت، ریزش و سوزش قرار خواهد داد. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تفاوت ریمل اسنس اصل و فیک را بدانید و راحت انتخاب کنید.

راه‌های تشخیص فرق اسنس اصل و فیک

برای بانوانی که عاشق میکاپ هستند، زیبایی و آرایش چشم‌ها اهمیت خاصی دارد؛ شاید به همین دلیل است که وقتی کیف لوازم آرایش یک خانم را نگاه می‌کنید، حداقل دو ریمل حجم دهنده و بلند‌کننده در آن پیدا خواهید کرد. اگر شما هم در گروه مصرف‌کنندگانی قرار می‌گیرید که به سلامت پوست و موی خود اهمیت می‌دهند، حتما لوازم آرایشی خارجی اصل مورد نیاز خود را از برند‌های شناخته شده تهیه می‌کنید. اما این نکته را هم در نظر بگیرید که لوازم آرایشی محبوب بازار، نسخه‌های تقلبی و فیک هم دارند و انواع ریمل اسنس نیز از این قاعده جدا نیست. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله، راه‌های تشخیص فرق اسنس اصل و فیک را به شما بگوئیم تا خریدی درست داشته باشید. اگر به دنبال خرید بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده ایرانی هستید به شما توصیه می‌کنیم ریمل شون مدل دوپلیکاتور را امتحان کنید! این ریمل ماندگاری بسیار بالایی داشته و مژه‌ها را بسیار بلند و مشکی نشان می‌دهد، ضمن اینکه حس سنگینی هم به مژه‌ها نخواهد داد. 

خرید ریمل اسنس اصل

1-مهم‌ترین تفاوت ریمل اسنس اصل و فیک در چیست؟

مهم‌ترین سرنخ در زمان خرید ریمل اسنس، توجه به میزان قیمت آن است؛ به عبارتی پایین بودن قیمت ریمل اسنس صورتی یا مشکی، باید خبر از فیک بودن آن به شما بدهد. امروزه حداقل قیمت خرید ریمل‌ از برند‌های معتبر از 200 هزارتومان شروع می‌شود. با استناد به این قیمت‌گذاری می‌توان نتیجه گرفت که ریمل‌هایی که قیمت پایین‌تری از این حد دارند در گروه محصولات فیک قرار می‌گیرند. ریمل اسنس با حساس‌ترین عضو صورت، یعنی چشم و مژه‌ها سروکار دارد و خرید نمونه فیک آن می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری به چشم وارد کند.

ریمل اسنس اصل و تقلبی مشکی

2-وجود حفره در بسته‌بندی ریمل اسنس اصل 

یک محصول کپی هر چقدر هم که شبیه نمونه اصلی باشد در ساختار بدنه، تفاوت‌هایی جزئی با نمونه اصلی خواهد داشت. به عنوان مثال یک تفاوت در ریمل اسنس اصل و فیک به وجود حفره در انتهای بدنه ریمل برمی‌گردد. این فرو‌رفتگی دایره‌ای شکل، فقط در ریمل اصل essence وجود دارد، اما در نمونه‌های تقلبی یا قرار نگرفته یا شکلی بسیار متفاوت دارد. 

تشخیص ریمل اسنس از تقلبی

3-برچسب روی درب بسته‌بندی ریمل ESSENCE

روی همه محصولات آرایشی بهداشتی آکبند، یک برچسب کاغذی که شامل اطلاعاتی مثل نام شرکت وارد‌کننده و تاریخ تولید و انقضا است قرار دارد. اما در انواع ریمل اسنس مشکی و صورتی فیک و تقلبی، چنین برچسبی وجود ندارد. 

4-توجه به نوع چاپ ریمل اسنس اورجینال و تقلبی 

در زمان خرید ریمل اسنس ESSENCE، حتما روی چاپ لوگوی بدنه دست بکشید! چاپ روی بدنه ریمل اسنس باید برجسته بوده و زیر دست حس شود. اما این چاپ در ریمل اسنس صورتی و مشکی فیک، حک شده و برجسته نیست! 

ریمل اسنس اصل

5-شکل فرچه در ریمل فیک اسنس مشکی و صورتی 

یکی دیگر از راه‌های تشخیص ریمل اسنس اصل از فیک، توجه به نوع برس و فرچه آن است. در فروشگاه‌های آنلاینی که محصولات اصل می‌فروشند، شما می‌توانید عکس‌هایی واضح از برس ریمل اصل اسنس را مشاهده کنید. برس ریمل صورتی اسنس، بلند، باریک و دارای دانه‌هایی ریز بوده و برس ریمل اسنس مشکی اورجینال نیز حجیم و کوتاه است. 

6-جعبه و ریمل اسنس اصل صورتی و مشکی 

در زمان خرید لوازم آرایشی بهداشتی یکی از مهم‌ترین نشانه‌ها برای مطمئن شدن از اصل بودن کالا، داشتن جعبه است. اما در مورد محصولات اسنس اینطور نیست! یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ریمل اسنس این است که بدون جعبه به فروش می‌رسد. پس اگر ریمل یا هر محصول دیگر از این برند را در جعبه دیدید، مطمئن باشید که فیک است.  

7-سرپیچ ریمل اورجینال اسنس ESSENCE

برای اینکه از اصل بودن انواع ریمل های اسنس مطلع شوید، کافیست درب آن را باز کرده و به سرپیچ آن نگاه کنید. در بدنه ریمل اسنس، فقط دو سرپیچ وجود دارد اما در نسخه‌های فیک آن سه الی چهار پیچ وجود دارد.  

تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی

8-بررسی فونت و لوگو ریمل اسنس اصل و تقلبی 

برای تشخیص تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی باید به لوگو و فونت محصول نیز توجه کنید. حتی محصول های‌کپی با بهترین کیفیت هم تفاوت‌هایی با نمونه اصلی دارد! برای مثال لوگوی حرف E در ریمل اسنس اصلی بزرگ‌تر و درشت‌تر از نمونه‌های تقلبی است. به یاد داشته باشید یک آرایش چشم زیبا، علاوه‌بر ریمل به خط‌ چشم هم نیاز دارد؛ اگر به سلامت چشم و مژه خود اهمیت می‌دهید، باید با دانستن اطلاعات لازم، بهترین مارک خط چشم را برای خود انتخاب کنید. 

خرید ریمل اسنس اصل از سایت لوازم آرایشی معتبر 

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از اصل بودن ریمل اسنس مشکی یا صورتی، مراجعه به فروشگاه‌های آرایشی معتبر است. یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه ارائه لوازم آرایشی اصل، فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد است. این فروشگاه سبد متنوعی از محصولات را به شما ارائه کرده و با پشتیبانی قوی، خیال شما را از بابت خرید آسوده خواهد کرد. 

دیدگاه شما چیست؟







0