0

معرفی 5 مدل از بهترین مارک خط چشم


برای بانوانی که به سلامت چشم و مژه خود اهمیت می‌دهند، یکی از سوالات مهم در هنگام خرید خط چشم این است که کدام برند بهترین خط چشم را تولید می‌کند. اغلب افراد تصور می‌کنند که محصولات برندهای خارجی با قیمت بالایی که دارند باکیفیت و ضد حساسیت هستند، اما این طور نیست! برخی از برندهای ایرانی نیز لوازم آرایشی با کیفیتی را روانه بازار کرده‌اند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با 5 مدل از بهترین مارک خط چشم ایرانی آشنا کنیم. 

انواع خط چشم ایرانی و خارجی موجود در بازار 

پیش از آنکه به معرفی بهترین خط چشم پرداخته و بعد به بررسی قیمت خط چشم ایرانی بپردازیم، ابتدا باید با انواع خط چشم آشنا شویم. البته در مقاله راهنمای خرید خط چشم به صورت اصولی و کامل به معرفی این محصول پرداخته و برخی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید خط چشم را عنوان کردیم. انواع خط چشم‌ها در طیف‌ها و کاربرد‌های گوناگونی تولید شده که برخی از محبوب‌ترین آن‌ها در بازار عبارتند از: 

•  خط چشم مدادی
•  خط چشم مایع
•  خط چشم پودری
•  خط چشم ماژیکی
•  خط چشم ژله‌ای
•  خط چشم اکلیلی

بهترین مارک خط چشم

بررسی ویژگی‌های یک خط چشم خوب 

اگر به زیبایی و تمیزی میکاپ خود اهمیت می‌دهید، حتما باید در زمان خرید خط چشم از فروشنده درباره کیفیت محصول سوال کنید. اما اگر خرید اینترنتی خط چشم را انجام می‌دهید، باید با خواندن نظرات خریداران قبلی و در نظر گرفتن برند، خرید خود را انجام دهید. البته به طور کلی باید درباره ویژگی‌های یک خط چشم خوب و باکیفیت تحقیق کنید. توصیه ما به شما این است که در زمان خرید خط چشم، نکات زیر را مدنظر قرار دهید:
•  در زمان خرید خط چشم، میزان مهارت خود در میکاپ را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر در کشیدن خط چشم مبتدی هستید، خط چشم‌های مدادی یا ماژیکی برای شما بهترین انتخاب هستند.
•  ماندگاری بهترین مارک خط چشم روی پلک و تکه تکه نشدن آن اهمیت زیادی دارد. همچنین بهترین خط چشم باید ضد آب باشد تا در هنگام تعریق یا گریه کردن به سادگی پاک نشود.
•  در زمان خرید خط چشم، باید به فرمولاسیون آن توجه بیشتری داشته باشید. یک خط چشم خوب باید از مواد طبیعی و ضدحساسیت ساخته شده باشد تا برای چشم‌های حساس مورد استفاده قرار بگیرد.
•  خط چشم ممکن است مشکی یا رنگی باشد، اما در هر صورت تراکم و کیفیت رنگدانه‌های آن اهمیت زیادی دارد تا رنگ مناسبی را روی پلک ایجاد کند. قیمت خط چشم رنگی به نسبت خط چشم‌های مشکی به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است. 
•  خط چشم باید پس از استفاده به سرعت خشک شود. اگر خط چشم به زمان زیادی برای خشک شدن نیاز داشته باشد، ممکن است پخش شده و آرایش شما را خراب کند.

خرید خط چشم

معرفی بهترین مارک خط چشم 

طیف گسترده انواع خط چشم باعث شده که هر کس متناسب با نیاز خود آن‌ها را انتخاب کند. با خرید خط چشم ایرانی، علاوه بر استفاده از محصولی باکیفیت، قیمت کمتری در مقایسه با برندهای خارجی پرداخت می‌کنید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با برخی از بهترین برند‌های تولید کننده خط چشم آشنا کنیم: 

خط چشم برند مای؛ بررسی انواع خط چشم مای

مای یکی از برندهای نام آشنای ایرانی در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی و مراقبتی است. این برند، لوازم آرایشی چشم مثل خط چشم ماژیکی، مدادی، پودری و... را تولید می‌کند. از مزایا انواع خط چشم مای می‌توان به ماندگاری بالا، خشک شدن سریع پس از کشیدن روی پوست و کیفیت رنگدانه‌های فرمولاسیون آن اشاره کرد. در زمان انتخاب خط چشم مای به پوست خود توجه کنید، زیرا برخی از خط چشم‌های این برند برای پوست‌های خشک مناسب نیستند. در حال حاضر حداقل قیمت خط چشم مای از 115 تومان شروع شده و به 128 تومان می‌رسد.   

خرید خط چشم

خط چشم شون؛ لوازم آرایش چشم با فرمولاسیون گیاهی 

برند شون با تولید محصولاتی باکیفیت توانسته سهم مهمی از بازار لوازم آرایشی و بهداشتی را به خود اختصاص دهد. در زمان خرید خط چشم برند شون، فروشنده به استفاده از مواد گیاهی، کشیدن خطوط یک‌دست و عدم ریزش خط چشم اشاره خواهد کرد. 
شما به کدام یک از انواع خط چشم نیاز دارید؛ ماژیکی، مدادی، ژله‌ای یا مدل‌های دیگر؟ هر آنچه را که نیاز دارید، در میان محصولات برند شون پیدا خواهید کرد. خط چشم‌ برند شون از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند و برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند بهترین انتخاب هستند. 

خرید خط چشم

خط چشم کالیستا؛ محبوب‌ترین برند آرایشی 

برند کالیستا محدود به تولید ریمل نیست و می‌توان آن را یکی از بهترین مارک‌های خط چشم ایرانی دانست چرا که طرفداران زیادی دارد. از ویژگی‌های خط چشم کالیستا می‌توان به حالت روان و رنگ بسیار مشکی، اپلیکاتور حرفه‌ای و مناسب در خط چشم‌های ماژیکی، ماندگاری زیاد و مقاومت در برابر تعریق اشاره کرد.

قیمت خط چشم 

خط چشم برند این لی؛ محبوب و پرطرفدار 

در بازار برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی، مارک این لی از بهترین‌ها است و مدل‌های مختلف خط چشم را نیز تولید می‌کند. کیفیت بالای خط چشم این لی موجب شده تا مشتریان زیادی داشته باشد. آنچه موجب اعتماد مشتریان به خط چشم‌های این برند شده استفاده از ترکیبات طبیعی، کیفیت بالا، استفاده آسان و تراکم رنگدانه‌هاست. در زمان خرید خط چشم این لی، مدل‌های ضدآب و مناسب انواع پوست را انتخاب کنید.

خط چشم برند کنویس؛ قیمت و کیفیت مناسب

کنویس بهترین مارک خط چشم ایرانی را معرفی کرده که از محصولات پرفروش این برند محسوب می‌شود. دلیل محبوبیت و خرید خط چشم کنویس را می‌توان در غلظت مناسب، رنگ‌دهی فوق‌العاده، طراحی کاربردی و ماندگاری بدون ریزش آن جستجو کرد. برخی از مدل‌های خط چشم این برند ممکن است روی پوست‌های بسیار خشک ظاهر موردنظر را ایجاد نکند.

خرید خط چشم

خرید خط چشم از سایت لوازم آرایشی بیوتی کد

در این مطلب به معرفی بهترین مارک خط چشم پرداختیم و ویژگی‌ هر یک از خط چشم‌های ایرانی را بررسی کردیم. در هنگام خرید خط چشم تنها به سراغ برندهای معتبر و نام آشنا بروید تا از کیفیت آن‌ها مطمئن باشید. شما چه نظری درباره خرید خط چشم از برند‌های ایرانی دارید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. 
در نظر داشته باشید که اعتبار فروشگاه یکی از نکات مهم در زمان خرید خط چشم یا دیگر لوازم آرایشی است. بیوتی کد یک سایت لوازم آرایشی معتبر در زمینه فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر بوده که محصولات آن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. کلیه محصولات سایت لوازم آرایشی بیوتی کد از بهترین و باکیفیت‌ترین برندها با قیمتی مناسب تولید شده‌اند. با خرید از این فروشگاه، سفارش شما در مدت زمان کوتاهی ارسال شده و آن را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

دیدگاه شما چیست؟







0