0

آموزش میکاپ جذاب با بهترین محصولات شیگلم


برند شیگلم با عرضه لوازم آرایشی باکیفیت و قیمت مناسب بسیاری از برندهای گران قیمت را به چالش کشیده است. به همین دلیل محصولات شیگلم sheglam اصل با استقبال چشمگیری مواجه شده و تقریباً همه میکاپ آرتیست‌های ایرانی و خارجی از آن استفاده کردند. در نتیجه با توجه به محبوبیت فراوان برند ارایشی sheglam، این مطلب را به آموزش یک میکاپ جذاب با بهترین محصولات شیگلم اختصاص داده‌ایم. 

میکاپ 5 مرحله‌ای جذاب با محصولات آرایشی شیگلم

اگر طرفدار میکاپ باشید و ترند‌های آرایشی مختلف را دنبال کنید، حتما ویدئو‌های تست لوازم برند شیگلم را مشاهده کرده‌اید؛ رژگونه مایع شیگلم مدل لاو کیک اولین محصول از این برند بود که حسابی بین بیوتی‌بلاگر‌ها و اینفلوئنسر‌ها محبوب شد. رژگونه شیگلم love cake با تناژ صورتی هلویی به هر رنگ پوستی آمده و جلوه‌ای طبیعی به میکاپ می‌دهد. 

لوازم آرایشی sheglam

1-میکاپ صورت با لوازم آرایشی برند شیگلم اصل 

همان‌طور که می‌دانید یک آرایش یک‌دست و بادوام نیازمند زیرساخت صحیح و باکیفیت است. حتی اگر بهترین خط چشم را بکشید اما کرم‌پودری که استفاده کرده‌اید، پس از چند ساعت ماسیده شود، ظاهر مطلوبی نخواهید داشت. یک آرایش صورت کامل با بهترین محصولات شیگلم موارد زیر را شامل می‌شود:

1. پرایمر: پرایمر sheglam مدل Birthday Skin یک زیرساخت عالی برای پوست فراهم می‌کند. اگر مقداری از پرایمر برند شیگلم sheglam را پیش از اعمال کرم پودر استفاده کنید، منافذ پوستتان پوشیده شده و میزان چربی را کنترل می‌کند. در نتیجه پس از چندین ساعت، میکاپ و حالت پوست شما همچنان مات مانده و حالت چرب نمی‌گیرد. 

2. کرم پایه: محصولات آرایشی شیگلم دارای انواع مختلفی از کرم پودر و کرم پایه است. اما برای بهترین محصول می‌توانیم کرم پودر شیگلم اصل مدل Complexion Pro Long Lasting را معرفی کنیم. کرم پودر شیگلم اصل را متناسب رنگ پوست خود انتخاب کنید و حتماً باید با رنگ گردن همخوانی داشته باشد.
سپس با پد تخم مرغی شیگلم به‌آرامی، کرمپودر را روی پوست فید و پخش کنید. در صورت خرید محصولات شیگلم اصل و اورجینال، پوستی یک‌دست و با پوشانندگی کامل و طبیعی خواهید داشت. محصولات برند ارایشی sheglam فاقد مواد مضر همچون الکل و پارابن هستند و تقریباً از صبح تا شب باقی می‌مانند. 
همچنین اگر پوست چرب و براقی دارید، با استفاده از پنکک شیگلم و پخش آن بر روی نقاط چرب از جمله پیشانی، ظاهر ماتی به پوست بدهید. 
3. کانتور شیگلم: برای استخوانی کردن صورت با استفاده از کانتور مایع Sun Sculpt SHEGLAM زیر خط گونه را کانتور کنید. برای لیفت کردن صورت می‌توانید بالای خط گونه را به سمت خط رویش مو چند نقطه کانتور شیگلم بگذارید و به‌خوبی پخش کنید.

دو خط کنار تیغه بینی را از ابروها تا پایین بینی با کانتور بکشید و با استفاده از کانسیلر شیگلم، اطراف و میان این دو خط را پر کنید. سپس کلیه آن‌ها را با استفاده از پد تخم مرغی به‌خوبی پخش کنید.
4. رژگونه و هایلایتر: با رژگونه شیگلم مدل لاو کیک که رنگ صورتی ملایم و طبیعی دارد، مقداری از گونه‌ها تا خط رویش مو را صورتی کنید. به‌خوبی پخش و تاثیر آن را در سرزندگی و شاداب شدن چهره حس کنید.
سپس با استفاده از هایلایتر شیگلم قسمت بالای رژگونه، تیغه بینی و نقطه بالای پیوند ابرو را هایلایت کنید. پیشنهاد ما هایلایتر مایع کروم برند شیگلم sheglam است که در نورهای مختلف، صورتی یا طلایی جلوه می‌کند. به طور کلی تمام محصولات شیگلم پیگمنت بالایی دارند و پس از چندین ساعت در صورت پخش نمی‌شوند.
5. مرحله اختیاری: اگر زیر چشم شما تیره، چرب و یا دارای بافت نامناسب است، با استفاده از پودر دو در یک شیگلم می‌توانید زیر چشم را یک‌دست و صاف کنید. قسمت دیگر این پودر برای فیکس کردن میکاپ کل صورت مناسب است. 

شیگلم اصل sheglam

2-چشم‌هایی گیرا با محصولات آرایشی شیگلم

1. سایه چشم: با استفاده از پالت سایه شیگلم یک سایه چشم بالدار و کشیده با رنگ صورتی، قرمز، نارنجی یا بنفش اعمال کنید و آن را به خوبی پخش کنید.
البته اگر می‌خواهید میکاپ ساده‌تری داشته باشید، کافیست مقدار کمی از رنگ‌های نود مثل قهوه‌ای، کرم و نسکافه‌ای را در پشت پلک پخش کنید و به سراغ مرحله بعد بروید. 
2. خط چشم: اگر در خط چشم کشیدن عالی نیستید یا در مجموع می‌خواهید بدون اتلاف وقت یک خط چشم تمیز بکشید، با استمپ خط چشم شیگلم مدل WING IT کافیست یک استمپ گوشه چشم بزنید. البته این خط چشم دو سر است و با سری دیگر آن که حالت ماژیکی دارد، می‌توانید یک بال بلندتر کشیده و چشم‌های جذاب‌تری داشته باشید. برای ظاهری ساده‌تر، این خط چشم را با خط چشم قهوه‌ای با سایه چشم جایگزین کنید. کافیست با یک براش زاویه‌دار یک خط کوچک گوشه چشم بکشید. 
3. ریمل زدن: هیچ میکاپ چشم جذابی بدون یک ریمل باکیفیت تکمیل نمی‌شود! با استفاده از ریمل شیگلم ابروهای خود را جذاب‌تر و بلندتر کنید. ریمل دو سر شیگلم با برخورداری از ویتامین E مژه‌های شما را تغذیه هم کرده و نه تنها موجب ریزش مژه نشده، بلکه به‌عنوان یک محصول تقویتی و مفید هم عمل می‌کند. در مقاله چگونه ریمل بزنیم شما را با برخی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین ترفند‌ها برای داشتن مژه‌هایی بلند و میکاپی جذاب آشنا کرده‌ایم.  

3-چگونه یک آرایش ابرو جذاب داشته باشیم؟ 

اگر نمی‌خواهید از لوازم آرایشی صورت استفاده کنید، اما چهره مرتبی داشته باشید به سراغ صابون ابرو شیگلم بروید. با استفاده از صابون ابرو شیگلم، می‌توانید حالت و لیفت دلخواه خود را به ابروهایتان بدهید.
اگر ابروهای کم‌پشت و باریکی دارید، با استفاده از مداد ابرو دو سر شیگلم که دارای دو سری مخصوص و هاشوری است، بخش خالی ابروها را به طور طبیعی پر کنید. 

خرید محصولات شیگلم

4-لب‌هایی برجسته‌تر با لوازم آرایشی شیگلم

1.خط لب: با استفاده از خط لب شیگلم و به‌خصوص مدل SO LIPPY LIP یک خط لب قرینه بکشید. چه از محصولات اصل شیگلم استفاده کنید چه از محصولات ارزان آرایشی، نباید این خط را بالاتر از خط اصلی لب خود ببرید! ظاهر مات و طبیعی این خط لب شیگلم sheglam برای حجم دادن به لب‌های شما کافی است.
2. رژ لب: با استفاده از رژ لب شیگلم هم‌رنگ خط لب، بین خطوط را پر و گوشه‌های لب را فراموش نکنید.
انتخاب رنگ سلیقه‌ای است. اما اگر میکاپ چشم‌ها را غلیظ انجام دادید، رنگ‌های نود رژ لب شیگلم همچون رنگ‌های Don’t Call Me Honey، Chic  و  Adulting از مدل MATTE ALLURE انتخاب جذابی است.
3. تینت لب: می‌توانید با استفاده از تینت لب شیگلم یک برق زیبا و بادوام که تا بیش از ۵ ساعت دوام دارد، به لب‌های خود ببخشید.

خرید رژگونه شیگلم

5-آرایشی ماندگار و طولانی با فیکساتور شیگلم

در نهایت اگر می‌خواهید میکاپ جذاب شما با محصولات شیگلم، ساعت‌ها و حتی کل روز دوام بیاورد، حتماً باید مرحله فیکس را انجام دهید. برای اینکار فقط باید اسپری فیکساتور شیگلم را با فاصله حدود ۱۵ سانتی‌متر روی پوست اسپری کنید تا آرایشتان برای مدتی طولانی دوام بیاورد.

این اسپری مانند سایر محصولات شیگلم فاقد مواد مضر همچون الکل، پارابن، سیلیکون و گلوتن بوده و به‌جای آن‌ها موادی همچون سالیسیلیک اسید، آب نارگیل و کافئین جایگزین شده‌اند. به این ترتیب استفاده از محصولات برند شیگلم نه تنها امکان یک آرایش بی‌نقص و شیک را رقم می‌زند، بلکه برای پوست و سلامتی شما هم خطری ندارد.

کرم پودر شیگلم اصل  

خرید لوازم آرایشی اصل از نمایندگی محصولات شیگلم

اگر به دنبال خرید محصولات برند شیگلم اصل هستید باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر و مطمئن بروید. طبیعی است که با افزایش محبوبیت برند شیگلم، نمونه‌های فیک آن در بازار زیاد شوند؛ در چنین شرایطی با مراجعه به نمایندگی محصولات شیگلم و خرید آن‌ها با قیمتی معقول از کیفیت مناسب آن‌ها مطمئن خواهید بود. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد به عنوان نمایندگی شیگلم در تهران، محصولات اصل این برند را به شما عرضه خواهد کرد. 

دیدگاه شما چیست؟







0