0

تفاوت شیگلم اصل و فیک در چیست؟


امروزه افراد سودجو از محبوبیت فراوان محصولات شیگلم اصل sheglam سواستفاده و محصولات فیک یا غیراصل از این برند را وارد عرصه بازار کرده‌اند. لوازم آرایشی شیگلم فیک، قیمت بسیار پایینی دارند اما از کیفیت مناسبی هم نداشته و آن‌طور که باید، روی میکاپ و چهره تاثیر نمی‌گذارند. با این وجود تشخیص شیگلم اصل و فیک کار بسیار آسانی بوده و با کمی دقت در زمان خرید محصولات شیگلم، می‌توانید آن‌ها را از هم تشخیص دهید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به تفاوت شیگلم اصل و فیک پی ببرید. 

۵ راه ساده برای تشخیص شیگلم اصل و فیک

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید پالت سایه شیگلم را خریداری کنید یا به سراغ رژ گونه مایع شیگلم بروید؛ به هر حال وقت خرید محصولات شیگلم، تعدادی نکات برای تشخیص لوازم آرایشی اصل و فیک وجود دارد که همیشه به کار شما می‌آیند. پس در ادامه با ما همراه شوید تا با 5 روش برای تشخیص تفاوت شیگلم اصل و فیک آشنا شوید. 

1-بررسی بسته‌بندی محصولات آرایشی شیگلم

تقریباً تمامی محصولات برند شیگلم اصل همراه بسته‌بندی و جعبه مخصوص محصول به فروش می‌رسند. این جعبه‌ها در اغلب لوازم آرایشی شیگلم دارای رنگ ملایمی همچون صورتی روشن، کرمی و کالباسی هستند. همچنین نام برند با رنگ طلایی روی آن‌ها با حروف بزرگ SHEGLAM حک شده و به صورت برجسته چاپ شده است؛ در حالی که محصولات فیک بدون جعبه یا با جعبه بی‌کیفیت به فروش می‌رسند. 

محصولات آرایشی شیگلم

2-توجه به بارکد انتهای محصول 

توجه به بارکد محصولات آرایشی شیگلم یکی از ساده‌ترین روش‌های تشخیص لوازم فیک از محصولات اورجینال هر برند معتبر است. به طور معمول بارکد محصول باید ۱۲ رقم باشد البته در بعضی موارد بارکد ۱۳ رقمی هم وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید با سرچ کردن شماره سریال به اصل یا فیک بودن لوازم آرایشی شیگلم پی ببرید. 

3-بررسی تاریخ تولید و انقضاء لوازم آرایشی شیگلم

محصولات برند ارایشی sheglam اصل باید دارای تاریخ تولید و انقضاء معقولانه باشد و برای مثال در یک ماه آینده منقضی نشود! اگر می‌خواهید درباره محصولات آرایشی شیگلم بهتر و بیشتر بدانید، مقاله لیست بهترین محصولات شیگلم را از دست ندهید. 

4-غلظت و کیفیت محصولات آرایشی sheglam

از آنجایی که برند شیگلم اصل SHEGLAM از بهترین برندهای لوازم آرایشی در بازار جهانی بوده محصولات آن هم پیگمنت، کیفیت و غلظت بالایی دارند. کافیست مقداری از محصول برند ارایشی sheglam را روی مچ دست امتحان کنید. اگر از غلظت و پیگمنت کافی برخوردار نبود، به اصل بودن آن شک کنید. 

کرم پودر شیگلم اصل

5-به بوی محصول دقت کنید

تقریباً تمامی محصولات این برند و از جمله پنکک شیگلم، فاقد پارابن، گلوتن، الکل و مواد مضر هستندو مواد معطری در آن‌ها به کار نرفته است. از این رو هیچ یک از لوازم آرایشی شیگلم بو و رایحه خاصی ندارند.
در هنگام خرید محصولات شیگلم اصل می‌توانید درب محصول را باز کرده و آن را بو بکشید. اگر بوی تند، ترش، شیرین یا هر بوی دیگری حس کردید به احتمال زیاد کالای مورد نظر فیک است. 

تفاوت رژگونه شیگلم اصل و فیک

به طور کلی رژگونه مایع شیگلم پرطرفدارترین محصول برند شیگلم به حساب می‌آید. پس طبیعی است که وقتی برای خرید محصولات شیگلم به فروشگاه می‌روید، با گزینه‌های فیک آن بیشتر مواجه شوید. البته تشخیص اصل بودن این محصول کار سختی نیست. تنها باید به این موارد دقت کنید:

  1. غلظت رژگونه sheglam: رژگونه اصل و به‌ویژه رژگونه شیگلم مدل لاو کیک مملو از مواد است و غلظت بالایی دارد. مقداری از آن را روی مچ دست خود امتحان کنید. در صورتی که غلظت کمی داشت، محصول فیک است. 
  2. قیمت sheglam رژگونه: پیش از اقدام به خرید از قیمت حدودی رژگونه اطلاع پیدا کنید. در صورت مواجهه با فروشگاهی که رژگونه را زیر این قیمت عرضه می‌کرد، نسبت به اصالت کالا مطمئن نباشید. 
  3. رنگ رژگونه شیگلم اصل: طیف رنگی رژگونه شیگلم کاملاً مشخص است و می‌توانید آن را در سایت اصلی این برند بررسی کنید. حتی مدل‌های صورتی کم رنگ و نود آن هم غلیظ هستند. در نتیجه تنها با اعمال دو نقطه با اپلیکاتور می‌توانید کل قسمت گونه را به‌آسانی پوشش دهید. در غیر این صورت، محصول فیک است. 
  4. صدای رژگونه شی گلم اصل: شاید کمی عجیب به نظر برسد و با خود بگویید رژگونه چه صدایی می‌تواند داشته باشد. اما مانند غلط گیر که با تکان دادن یک صدای خاص ایجاد می‌شود، رژگونه شیگلم هم دارای یک پمپ است که صدا ایجاد می‌کند. با تکان دادن محصول اورجینال باید بتوانید صدای آن را بشنوید. 
  5. طراحی بدنه sheglam: در بسیاری از مدل‌های شیگلم فیک، بدنه رژگونه را با خطوط صاف طراحی می‌کنند. در حالی که بدنه رژگونه اصل یا حتی هایلایتر و کانتور شیگلم دارای خطوط مورب است. 

رژگونه مایع شیگلم

تفاوت خط چشم شیگلم اصل و فیک

خط چشم شیگلم مدل دو در یک دارای دو سری است. سری معمولی آن نوک تیز است و می‌توانید خطوط دقیقی با آن بکشید. سری دیگر استمپ و به شکل مثلث است و می‌توانید خط چشم آماده و فوری با آن داشته باشید. رنگ باید به‌راحتی و با غلظت از هر دو سری خارج شود. در غیر این صورت کالا فیک است.
ضمن اینکه نام برند شیگلم sheglam باید با حروف بزرگ و طلایی بر روی بدنه محصول و جعبه حک شده باشد. در مجموع نه تنها در خط چشم، بلکه در تمامی محصولات و از جمله پالت سایه شیگلم نام آن به صورت SHEGLAM حک شده است. خط چشم اصل شیگلم دارای رنگی غلیظ و پررنگ بوده و بسیار مشکی مات است. 

محصولات آرایشی شیگلم

تفاوت کرم پودر شیگلم اصل و فیک

  1. بافت محصولات شیگلم اصل: کرم پودر شیگلم از نوع اورجینال بافت سبکی دارد. این بافت از حالت مات برخوردار بوده و احساس سنگینی و چربی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند. هر بافت دیگری بر خلاف این می‌تواند به معنای فیک بودن کرم باشد. 
  2. کیفیت محصولات آرایشی شیگلم: از آنجایی که در تولید این محصول از پارابن، گلوتن، الکل و سایر مواد مضر استفاده نمی‌شود، احتمال بسیار کمی در خصوص حساسیت نشان دادن پوست وجود دارد. در نتیجه اگر پس از استفاده از این کرم پودر دچار التهاب، قرمزی و جوش شدید، به احتمال قوی محصول فیک را خریداری کرده‌اید. 
  3. پوشانندگی کرم پودر شیگلم: اگرچه بافت کرم اصل این برند بسیار سبک و طبیعی است، اما پوشانندگی بالایی دارد؛ در نتیجه با یک کرم پودر سبک اما قوی مواجه هستید. اگر کرم پودری که خریداری کرده‌اید دارای بافتی آبکی، بیش از حد شل و بدون قابلیت پوشانندگی است، احتمالاً کرم پودر غیراصل است.

برند شیگلم

خرید محصولات آرایشی شیگلم با بهترین قیمت 

در این مقاله به پرسش تفاوت شیگلم اصل و فیک در چیست پاسخ دادیم و راه‌های تشخیص محصولات آرایشی شیگلم اورجینال و تقلبی را به شما گفتیم. اگر قصد خرید محصولات آرایشی شیگلم اصل با قیمت و کیفیت عالی را دارید به شما فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی بیوتی کد را پیشنهاد می‌کنیم. 

بیوتی کد یک سبد محصولی متنوع را  به شما عرضه و خیالتان را از بابت قیمت‌ها راحت خواهد کرد. شما می‌توانید انواع لوازم آرایشی بهداشتی را به بیوتی‌کد سفارش داده و در اسرع وقت، سفارش خود را تحویل بگیرید. 

دیدگاه شما چیست؟







0