0

تفاوت ریمل های کالیستا؛ مشخصات ریمل اصل کالیستا


ریمل از لوازم آرایشی پرکاربرد در کیف لوازم آرایشی خانم‌ها بوده و برندهای متفاوتی انواع ریمل را در مدل‌های مختلف تولید می‌کنند. در حال حاضر، کالیستا یکی از برند‌های محبوب لوازم آرایشی در ایران بوده که ریمل‌های آن محبوبیت فراوانی دارند. ریمل بنفش کالیستا، صورتی و نارنجی که هرکدام قابلیت‌های متنوعی داشته و تفاوت‌های بسیاری باهم دارند. به همین دلیل در این مقاله از بیوتی کد به بررسی تفاوت ریمل های کالیستا پرداخته و مشخصات ریمل کالیستا اصل و فیک را خواهیم گفت. 

بهترین ریمل callista؛ راهنمای خرید ریمل کالیستا 

کالیستا (callista) یک برند معتبر ایرانی در حوزه تولید انواع لوازم آرایشی است و محصولات گوناگونی مثل کالیستا ریمل، خط چشم، سایه، رژ‌گونه، رژ‌لب، کانسیلر، کرم‌پودر و...تولید می‌کند. اما بسیاری از مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی چشم، کالیستا را با ریمل‌های رنگارنگ آن می‌شناسند و با شناخت از رنگ بیرونی محصول، آن را انتخاب می‌کنند. 
تفاوت ریمل های کالیستا با سایر برند‌های موجود در بازار به کیفیت زیاد و قیمت مناسب آن‌ها دانست. یکی از سوالات اغلب خانم‌ها این است که ریمل کالیستا کدوم رنگش خوبه؟ ریمل کالیستا اصلی و تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ در ادامه این بخش به معرفی انواع ریمل کالیستا پرداخته و شما را با مدل‌ها و رنگ‌های مختلف آن آشنا می‌کنیم.

1. ریمل صورتی کالیستا اصل مدل (Wonder volume)

ریمل کالیستا صورتی خوبه؟ بهترین ریمل کالیستا کدام است؟ بدون شک اولین پاسخ فروشنده به شما ریمل صورتی کالیستا مدل واندر ولوم wonder volume خواهد بود. ریمل کالیستا اصلی صورتی در گروه ریمل حجم دهنده قرار گرفته و مژه‌های شما را حالت‌دار و حجیم نشان می‌دهد. به طور کلی ریمل صورتی کالیستا برای استفاده روزمره مناسب بوده و با ماندگاری خوبی که دارد، بهترین ریمل حجم‌دهنده برای استفاده روزمره است. فرمولاسیون ریمل صورتی کالیستا، فاقد پارابن بوده و با داشتن ویتامین E موجب تقویت و افزایش رشد مژه‌ها خواهد شد. ریمل حجم دهنده واندرولوم کالیستا، رنگدانه‌های فوق مشکی داشته و با برسی که دارد، مژه‌ها را به خوبی از هم جدا کرده تا جلوه نهایی آرایش چشم، مثل کاشت مژه جلوه کند. پس افرادی که به لوازم آرایشی چشم حساس هستند و با زدن ریمل، اشک می‌ریزند می‌توانند با خیال راحت از ریمل صورتی کالیستا استفاده کنند. افرادی که برای مژه‌های کوتاه و کم‌حجم خود به دنبال محصولی با قیمت مناسب هستند، ریمل حجم دهنده کالیستا مدل واندرولوم را می‌خرند. 

خرید ریمل صورتی کالیستا

2. ریمل بنفش کالیستا (Extend Volume)

در زمان بررسی تفاوت ریمل های کالیستا، باید حتما درباره ریمل بنفش کالیستا هم صحبت کنیم. این ریمل callista بنفش به عنوان ریمل چهارکاره کالیستا هم شناخته می‌شود، چرا که هم حجم‌ دهنده، هم بلندکننده، هم حالت‌دهنده و در نهایت آن‌ها را از هم جدا و دانه دانه می‌کند.

اگر چشم‌های حساسی دارید از ریمل Extend Volume کالیستا بنفش استفاده کنید؛ چرا که فرمولاسیون آن سرشار از موم طبیعی عسل بوده و هیچگونه حساسیتی برای چشم‌های شما ایجاد نخواهد کرد . ریمل بنفش کالیستا مدل اکستند ولوم به خوبی مژه‌ها را فرم داده و با رنگدانه‌های مشکی و مایع غلیظی که دارد، فضای خالی بین آن‌ها را پر می‌کند. 

خرید ریمل بنفش کالیستا

تفاوت ریمل صورتی و بنفش کالیستا در چیست؟

وقتی از فروشنده، یک ریمل ایرانی خوب می‌خواهید، بدون شک پیشنهاد اول و آخر به شما یکی از ریمل‌های صورتی یا بنفش خواهد بود! در چنین شرایطی شاید برای شما، سوال ایجاد شود که ریمل کالیستا صورتی خوبه یا بنفش؟ باید بگوئیم که هر دو این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به خوبی مژه‌ها را حالت می‌دهند. به طور کلی ویژگی ریمل کالیستا به فرمولاسیون گیاهی و ضدحساسیت برمی‌گردد که آن‌ها را به انتخابی مطمئن برای استفاده روزمره چشم‌های حساس تبدیل می‌کنند. 

ریمل صورتی رنگ کالیستا مدل واندر ولوم، فرچه کوتاه و ضخیم داشته و مقدار مایع درون آن بسیار زیاد بوده و حجم فوق‌العاده‌ای به مژه‌ها می‌دهد. اما ریمل callista بنفش، فرچه باریکی داشته و در کنار حجم مناسب، مژه‌ها را بلند‌تر و دانه‌ دانه‌تر نشان می‌دهد. پس حالا که تفاوت ریمل حجم دهنده و بلند کننده کالیستا را می‌دانید، باید با توجه به حجم مژه و بلندی آن‌ها خرید کنید. 

3. ریمل نارنجی کالیستا (Bold volume) مدل بولد ولوم

ریمل اصل کالیستا نارنجی مدل بولد ولوم، یکی دیگر از سری ریمل‌ مارک کالیستا ست که قیمت بسیار مناسبی دارد. از ویژگی‌های منحصر به فرد ریمل نارنجی کالیستا می‌توان به استفاده از سبوس برنج در فرمولاسیون محصول و وجود ویتامین B5 در آن اشاره کرد؛ ترکیب این فرمولاسیون خاص در ریمل نارنجی callista موجب رطوبت‌رسانی به ریشه مژه‌ها و تقویت آن‌ها خواهد شد. ریمل کالیستا نارنجی مدل bold volume با خاصیت بلندکنندگی و دانه دانه کردن مژه‌ها، آن‌ها را زیبا‌تر و خاص‌تر نشان می‌دهد. ریمل بولد ولوم کالیستا ماندگاری زیادی داشته و برای آرایش روزانه انتخاب بسیار مناسبی است، چراکه زیر چشم نریخته و اطراف پلک را سیاه نمی‌کند. ریمل کالیستا نارنجی BOLD VOLUME برای چشم‌های حساس نیز مناسب بوده و با خاصیت مرطوب‌کنندگی، التهابات مژه‌ را هم رفع خواهد کرد. ریمل حجم دهنده کالیستا مدل بولد ولوم، تست حیوانی نداشته و فاقد مواد معطر و پارابن است. 

خرید ریمل نارنجی کالیستا

4.ریمل کالیستا نقره ای (BB Push Up)؛ تشخیص ریمل کالیستا اصل و تقلبی

وقتی یک برند در بازار لوازم آرایشی، محبوب و ترند می‌شود طبیعی است که نمونه‌های فیک و تقلبی آن هم زیاد شوند. نمونه‌هایی که قیمت خیلی پایین‌تری از محصول اصلی دارند، اما کیفیت ضعیفی داشته و می‌توانند صدمات جبران‌ناپذیری به چشم‌‌ها و مژه‌های شما وارد کنند. ریمل های کالیستا نیز از این قاعده مستثنا نیستند! در ادامه راه‌هایی را برای تشخیص ریمل کالیستا اصل و از تقلبی به شما خواهیم گفت. مهم‌ترین تفاوت ریمل کالیستا اصل و فیک به رنگبندی آن برمی‌گردد؛ ریمل اصل کالیستا در سه رنگ صورتی، بنفش و نارنجی به بازار عرضه شده که در ابتدای مقاله در مورد هریک از آن‌ها صحبت کردیم. 

مهم‌ترین تفاوت ریمل های کالیستا با این محصول به فیک بودن ریمل کالیستا نقره‌ای، ریمل کالیستا آبی یا مسی و قهوه‌ای برمی‌گردد. این ریمل‌ها به خصوص ریمل نقره ای ساخت برند کالیستا نبوده و مبدا برند آن مشخص نیست و عبارت لاتین درج شده کالیستا روی آن (CALISTA) تنها یک L دارد. بهداشت و سلامت چشم باید در هر شرایطی رعایت شود و استفاده از چنین محصولاتی، می‌تواند صدمات جبران‌نا‌پذیری به شما وارد کند. ریمل‌های برند کالیستا، تنها در 3 رنگ بنفش، صورتی و نارنجی تولید و عرضه شده و مابقی ریمل‌های موجود در بازار مثل ریمل نقره‌ای کالیستا، ریمل آبی کالیستا بیوتی فیک و تقلبی هستند. 
حالا که با ترفند‌های تشخیص ریمل کالیستا اصل و تقلبی آشنا شدید، باید بدانید که هر برند معتبری، نمونه‌های فیک و تقلبی نیز خواهد داشت و برند کالیستا نیز از این قاعده جدا نیست. برای تشخیص ریمل کالیستا اصل و تقلبی، باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. خرید از دست‌فروش، احتمال عرضه محصولات تقلبی را افزایش می‌دهد؛ فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست و شما می‌توانید فیک یا تقلبی بودن را از روی قیمت ریمل نیز تشخیص دهید. 
پیش از خرید ریمل کالیستا اصل ابتدا با سرچ، عکس نمونه‌های اصلی این محصول را در اینترنت مشاهده کنید و در زمان خرید نوع نوشته‌ها، رنگ محصول و... مورد بررسی قرار دهید. همچنین به هولوگرام روی بسته‌بندی ریمل دقت کنید تا از اصالت آن مطمئن شوید. در عکس زیر، برخی از ریمل‌های تقلبی و فیک کالیستا بیوتی را مشاهده می‌کنید. 

ریمل کالیستا کدوم رنگش خوبه؟

همانطور که در بخش فرق ریمل اصل و فیک کالیستا گفته شد، مدل‌های مختلف ریمل کالیستا با رنگ آن‌ها شناخته می‌شوند. پس در پاسخ این سوال که ریمل کالیستا صورتی خوبه یا بنفش یا ریمل کالیستا کدوم رنگش خوبه؟ می‌توان گفت همه  ریمل‌های کالیستا، کیفیت و ماندگاری خوبی دارند و تفاوت آن‌ها به ویژگی‌های هر مدل مربوط است. در واقع شما ابتدا باید مشخص کنید که به دنبال چه ویژگی‌هایی در ریمل خود هستید و سپس از بین انواع ریمل کالیستا انتخاب کنید.

البته باید در نظر گرفت نحوه ریمل زدن و حالت‌ دادن به مژه‌ها نیز می‌تواند در زیبا‌تر نشان دادن چشم‌ها موثر باشد. در مقاله چگونه ریمل بزنیم، شما را با 6 ترفند خاص برای نحوه ریمل زدن آشنا کردیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به مقایسه اسنس و کالیستا پرداخته و بگوئیم ریمل کالیستا بهتره یا اسنس؟

آشنایی با ریمل برند اسنس

اسنس (essence) یک برند آلمانی در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی بوده و ریمل های اسنس یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند هستند که مطابق استانداردهای روز اروپا تولید شده و فاقد تست حیوانی هستند. هر یک از ریمل‌های برند اسنس از نظر نوع فرچه، مواد تشکیل‌دهنده، فرمولاسیون ساخت و حتی شکل ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه به معرفی ریمل‌های essence می‌پردازیم:

سری I Love Extrem سری Lash Princess سری Big Lashes
ریمل آی لاو اکسترم اسنس آبی:
ضدآب، ریمل استخری
ریمل پرنسس با نوشته آبی اسنس:
ضدآب، ریمل استخری
ریمل بیگ لش اسنس مشکی:
حجم‌دهنده، مناسب مژه‌های کوتاه
ریمل آی لاو اکسترم اسنس صورتی:
بلندکننده و حجم‌دهنده
ریمل پرنسس با نوشته نارنجی اسنس:
فرکننده مژه‌ها
ریمل بیگ لش اسنس قرمز:
حجم‌دهنده و فرکننده مژه
ریمل آی لاو اکسترم اسنس مشکی:
حجم‌دهنده و خوش حالت‌کننده
ریمل پرنسس با نوشته سبز اسنس:
حجم‌دهنده و جداکننده مژه
ریمل بیگ لش اسنس آبی:
حجم‌دهنده و واتر پروف
ریمل آی لاو اکسترم اسنس سبز:
حجم‌دهنده، مناسب چشم حساس
ریمل پرنسس با نوشته بنفش اسنس:
حجم‌دهنده و لیفت‌کننده مژه
-

مقایسه ریمل های کالیستا و اسنس؛ ریمل اسنس یا کالیستا؟

اکنون به این سوال مهم می‌رسیم که ریمل کالیستا بهتره یا اسنس؟ هر دو این برندها محصولاتی خوب و باکیفیت را تولید می‌کنند. در زمان خرید ریمل ابتدا باید توجه کنید که ویژگی مژه‌های شما چگونه است و نیاز به چه ریملی دارید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید، ریمل شما باید بلندکننده باشد. همچنین چشم‌های حساس به ریمل‌های ضدآلرژی و ضدحساسیت نیاز دارند.
یک تفاوت ریمل های کالیستا و اسنس را می‌توان قیمت این دو محصول دانست. با توجه به اینکه برند اسنس آلمانی است، بدون شک قیمت ریمل آن در مقایسه با نمونه‌های ایرانی همچون برند کالیستا بیشتر خواهد بود. ضمن اینکه نمونه‌های فیک و تقلبی ریمل اسنس در بازار بسیار زیاد شده که شباهت بسیاری به نسخه اصلی دارند؛ همین موضوع باعث شده در اغلب موارد، خریدار ریمل فیک اسنس را خریده و از نتیجه نهایی راضی نباشد. در ادامه پاسخ به پرسش ریمل کالیستا بهتره یا اسنس باید بگوئیم که فرمولاسیون ریمل اسنس سرشار از مواد مغذی چون سبوس برنج، موم عسل و ویتامین b بوده که آن را برای چشم‌های حساس مناسب می‌کند، اما اطلاعات دقیقی از فرمول ریمل اسنس در دسترس نیست. 

خرید ریمل‌ کالیستا و اسنس از سایت لوازم آرایشی 

در این مطلب به معرفی تفاوت ریمل های کالیستا و ریمل اسنس و بررسی این دو برند پرداختیم. در مجموع می‌توان گفت هر دو این برندها محصولات باکیفیت و خوبی را تولید کرده و در میان خانم‌های ایرانی نیز طرفداران زیادی دارند. نکته مهم در هنگام خرید ریمل یا دیگر لوازم آرایشی چشم، بررسی اصالت کالا است.
برای اطمینان از کیفیت و اصالت کالای خریداری شده به فروشگاه‌های معتبری مثل سایت لوازم آرایشی بیوتی کد مراجعه کنید. 

بیوتی کد یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقه در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن است. با خرید از بیوتی کد بهترین محصولات را با قیمتی مناسب سفارش داده و در زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما چیست؟







0